دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آلبوم موسیقی متن فیلم The Equalizer اثری از Harry Gregson

مردی معتقد , که گذشته مرموزش در پشت نقابی پنهان شده است . مامور سابق آژانس ماموریت های ویژه Robert McCall تصمیم می گیرد تا روند زندگی خود را تغییر دهد . سعی می کند در طول روز , با کار کردن در یک مغازه ابزار فروشی خود را سرگرم کند . برای اتفاقاتی که در سال های دور برای او در حین ماموریت ها رخ داده است , او از نظر ذهنی دچار دگرگونی های فراوانی شده و باعث شده است که شب ها نتواند به راحتی بخوابد . شب هایی که بی خوابی به سر او می زند , به رستورانی محلی رفته و با افراد آنجا مشغول به صحبت می شود . اما ناگهان در شبی متوجه می شود , کسی که بیشتر شب ها با آن به گفت و گو نشسته و Teri نام دارد , توسط رئیس گنگستر روسی خود مورد اذیت قرار می گیرد . رابرت تصمیم می گیرد تا به دخترک کمک کند زیرا امیدوار است تا با این کار بتواند گذشته اش را به فراموشی بسپارد .

The.Equalizer.1.www.Download,ir

در این فیلم , Denzel Washington در نقش مامور سابق آژانس ماموریت های ویژه رابرت مک کال به ایقای نقش می پردازد . البته جدا از صداگذاری فوق العاده فیلم و صحنه های اکشن و پرهیجان آن , از مویسقی متن به راحتی نمی توان گذشت . موسیقی متن فیلم توسط Harry Gregson-Williams ساخته شده , کسی که کارهای بسیار زیادی از جمله فیلم های Mister Pip در سال 2013 و Total Recall در سال 2012 در کارنامه اش به چشم می خورد البته در ساخت بازی های مشهور و محبوب زیادی از جمله  Metal Gear Solid V The Phantom Pain و Call of Duty Advanced Warfare نیز حضور داشته است . پیشنهاد می کنم این آلبوم زیبا و شنیدنی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این آلبوم موسیقی را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از شنیدن آن لذت ببرید .

The.Equalizer.5.www.Download,ir

 

مشخصات فیلم سینمایی The Equalizer :

ژانر : اکشن و جنایی

کارگردان : Antoine Fuqua

نویسنده : Richard Wenk

تهیه کننده : Todd Black و Jason Blumenthal

بازیگران :  Denzel Washington, Marton Csokas, Chloë Grace Moretz

شرکت سازنده :  Columbia Pictures, LStar Capital, Village Roadshow Pictures

محل فیلمبرداری :  Haverhill, Massachusetts, USA

محصول کشور : ایالات متحده

تاریخ انتشار : ۲۵ جولای ۲۰۱۴

مدت زمان :  دقیقه

زبان پخش : انگلیسی و روسی

 

تصاویری از فیلم سینمایی The Equalizer

The.Equalizer.2.www.Download,ir The.Equalizer.3.www.Download,ir The.Equalizer.4.www.Download,ir

 

دانلود آلبوم موسیقی متن فیلم The Equalizer اثری از Harry Gregson با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *