دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Candle نسخه CODEX

Candle یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Daedalic Entertainment ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Daedalic Entertainment یکی از استودیوهای قدیمی می باشد و تاکنون مموفق به ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Edna & Harvey: Harvey’s New Eyes و The Night of the Rabbit شده است که هر دوی این بازی ها از بازی های موفق در سبک خود می باشند . سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد ، این سبک با انتشار سری محبوب Tomb Raider و بازی محبوب Uncharted موفق شده است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال محبوب ترین سبک ها به بازی بازان معرفی کند . بازی رایانه ای Candle یکی از همین بازی ها می باشد که سعد دارد با سبک هنری خاص و منحصر به فرد خود یک تجربه بی نظیر برای طرفداران این سبک به همراه آورد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Candle یک بازی بسیار زیبا با گرافیک هنری بسیار چشم نواز و سبکی خاص و منحصر به فرد می باشد ، شما در این بازی با پازل های بسیار زیاد و چالش برانگیزی روبرو خواهید شد که تاکنون نمونه آن ها را در بازی دیگری ندیده اید . در این بازی شما در نقش تکو می باشد ، او وارد یک سفر چالش برانگیز و سخت شده است که در نتیجه آن بتواند تمام دوستان و روستاییان خود را از دست یک جادوگر شیطانی نجات دهد حال این وظیفه بر عهده شماست که او را در این سفر سخت و چالش برانگیز همراهی کنید . گرافیک هنری و فنی این بازی یکی از زیباترین گرافیک های هنری دیده شده در ده سال اخیر می باشد ، این بازی با دارا بودن سبک نقاشی یکی از زیباترین و با احساس ترین بازی های ماجراجویی سال های اخیر می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Candle نسخه CODEX

مشخصات بازی Candle :

نام بازی : Candle

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Daedalic Entertainment

منتشر کننده : Daedalic Entertainment

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Candle