دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای XBox360 و PS3

بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes متال گیر 5 گراند زیروز یکی از بازی های سبک اکشن مخفی کاری است که توسط  Kojima Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور و محبوب Konami آن را برای پلتفرم های  XBox360 و PS3 در تاریخ 18 مارچ 2014 به بازار عرضه کند . این نسخه زیر مجموعه ای از بازی های متال گیر است که اتفاقات داستان بعد از بازی Metal Gear Solid Peace Walker متال گیر صلح واکر روایت می شود . گراند زیروز نیز به عنوان قسمت اول بازی متال گیر سالید ۵ و مقدمه‌ای برای بازی بعدی یعنی  Metal Gear Solid V The Phantom Pain متال گیر سالید ۵ رنج شبح است .
سال 1975 , عصر تنش زدایی است . جنگ ویتنام رو به پایان است و جهان در حال نابودی در پس یک جنگ سرد است . در میان تنش های ابر قدرت ها , ارتش نظامی کوچکی بی سر و صدا در کارائیب در حال شکل گیری است . یک نوع جدید از ارتش که هر زمینی را خانه خود می داند . گروهی که تحت سرپرستی شخصی به نام Snake , نخبگان را استخدام کرده و بر روی پروژه های مختلفی به صورت مخفیانه کار می کنند . پس از مدتی شایعه ای به وجود می آید که این گروه به سلاح های هسته ای دست یافته اند و این موضوع باعث نگرانی ابرقدرت ها شده و کشورها از IAEA درخواست می کنند تا این موضوع را بررسی کند . قبل از بررسی ها , اسنیک متوجه می شود که Paz هنوز زنده است و در یکی از پایگاه های نیروی دریای امریکا نگهداری می شود . Paz Ortega Andrade کسی است که در حوادث و اتفاقت صلح واکر شرکت داشته و در طول بازی با اسنیک درگیر بوده است . پس از حوادث صلح واکر , شخصیت Snake مار که به عنوان رئیس بزرگ نیز شناخته می شود , بازگشته و قصد دارد با کمک نیروهای نظامی مرزی به یک پایگاه امریکایی در خاک کوبا که با نام Camp Omega شناخته می شود , نفوذ کند . چیکو تلاش می کند تا پاز را نجات دهد ولی موفق نمی شود . حال وقت آن است تا بار دیگر اسنیک وارد ماجرا شده و خود ماموریت را به پایان برساند . بنا به گفته هیدئو کوجیما , پایان بازی بسیار تاریک و تکان دهنده است و میزان خشونت در این نسخه با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است . در این نسخه بازی در یک فضای کاملا تاریک اتفاق می افتد و حتی کودکان نیز سلاح به دست گرفته اند و برای آنکه Snake بتواند راه خود را ادامه داده و ماموریت خود را به پایان برساند , باید آنها را از سر راه خود بردارد . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PS3 قابل اجرا بر روی CFW 4.55 می باشد

 

مشخصات بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes :

نام بازی : Metal Gear Solid V Ground Zeroes

نام بازی (فارسی) : متال گیر سالید 5 گراند زیرو

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Kojima Productions

منتشر کننده : Konami

سبک بازی : اکشن مخفی کاری