دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DeathSpank 2010

DeathSpank یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Hothead Games طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این نسخه شخصیت اصلی داستان به دنبال شی عجیبی به نام The Artifact است که دارای قدرت ماورایی بوده و اگر به دست نیروهای اهریمنی بیفتد ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد ولی قبل از آنکه توسط شما پیدا شود , به دست یکی از فرماندهان همان منطقه پیدا شده و داستان شروع می شود . چیزی که بیشتر از همه در ابتدای بازی به چشم می خورد گرافیک و دیالوگ هایی است که میان شخصیت های مختلف بازی در حال رد و بدل شدن است . بازی DeathSpank دارای ماموریت های مختلف  است که هرکدام در نقطه ای از سرزمین انجام می گیرد و با پشت سر گذاشتن هر مرحله بازی این امکان را به شما می دهد تا یکی از توانایی های خود را ارتقا دهید . سازندگان بازی از موتور بازیسازی SCUMM استفاده کرده اند و توانستند تا با نوآوری هایی که در اینئ نسخه اعمال می کنند طرفداران بسیاری را به دست آورند .

 

 

نام: DeathSpank
شرکت سازنده: Hothead Games
تاریخ انتشار: 2010
نسخه: SKIDROW
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Electronic Arts
رمز فایل: www.download.ir
  • 3 replies
    1. بردیا says:

      متاسفانه این سری بازی زیاد شناخته شده نیست
      در حالی که این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و کمیک هست
      Backoning هم از این مجموعه هست

      پاسخ دادن
    2. داریوش says:

      سلام
      افایل های این بازی با پسورد گویا مشکل دارند:

      ! E:\Downloads\Compressed\DeathSpank.www.downloa.ir.part1.rar: Packed data checksum error in DeathSpank.www.downloa.ir\DeathSpank\DeathSpank.exe. The volume is corrupt
      ! E:\Downloads\Compressed\DeathSpank.www.downloa.ir.part3.rar: Checksum error in the encrypted file DeathSpank.www.downloa.ir\DeathSpank\DeathSpank.exe. Corrupt file or wrong password.

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام . حق با شماست بابت این مشکل عذر می خوایم . نسخه اسکیدرو تست و جایگزین شد

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *