دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی نرم افزار RhinoGold

فیلم آموزشی نرم افزار RhinoGold ، آموزش آشنایی و کار با این نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی سه بعدی جواهرات می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است . در فیلم آموزشی نرم افزار RhinoGold شما عزیزان با قابلیت ها ، ابزار های RhinoGold و چگونگی بهرگیری از آنها آشنا خواهید شد تا بتوانید با استفاده از این آموزش به طراحی جواهرات زیبا و دلخواه خود بپردازید . مدرسین فیلم آموزشی فیلم آموزشی نرم افزار RhinoGold در این دوره سعی دارند تا به شما عزیزان مباحثی از قبیل رابط کاربری ، شناخت ابزار ها و نحوه بکار گیری آنها ، اجرای یک پروژه ، متحرک سازی با رینو گلد ، واردات و صادرات در RhinoGold و بسیاری موارد دیگر را آموزش دهند تا بطور کامل با این نرم افزار آشنا شده و طراحی نمایید . فیلم آموزشی نرم افزار RhinoGold که برای اولین بار توسط دانلود فارسی و به درخواست شما کاربران عزیز قرار گرفته یکی از کاملترین دوره های آموزشی در رابطه با این رینو گلد می باشد و می تواند شما را در استفاده از این نرم افزار یاری نماید .

نام: RhinoGold
حجم فایل: 7.04 گیگابایت
شرکت سازنده: simplyrhino
زبان: انگلیسی
ژانر: آموزشی
مدت زمان پخش: 14 ساعت و 30 دقیقه
فرمت فایل: mp4
تاریخ تولید: 2015 - 2014
پیش نیاز: RhinoGold
رمز فایل: www.download.ir
  • 6 replies
      • محمد says:

        دوست عزیز اون صفحه ای که باز شد تبلیغ بود، می تونید برید لغوش کنید.
        لینک دانلود رو بررسی میکنیم و اگر شد میذاریم .

        پاسخ دادن
    1. morris says:

      آیا ممکن است برای کسانی که دسترسی به ریال ایران ندارند امکان دانلود برنامه و آموزش آن را لطف کنید. یا اگر راه آسانی پیشنهاد میدهید که بتوان پول را واریز کردلطفا اعلام فرمائید. باسپاس و احترام

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *