دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی 60Day Power Yoga Home Fitness Workout

فیلم آموزشی 60Day Power Yoga Home Fitness Workout ، تناسب اندام در خانه با تمرینات قدرتی یوگا در 60 روز می باشد که توسط مجموعه APY60 تهیه گردیده که ما برای شما عزیزان در این پست قرار داده ایم . این فیلم آموزشی سعی دارد تا به شما عزیزان نشان دهد که کم کردن وزن و تناسب اندام در خانه بسادگی امکان پذیر خواهد بود و شما می توانید با انجام این تمرینات به این خواسته دست پیدا کنید . Kurt Johnsen ، مدرس فیلم آموزشی 60Day Power Yoga Home Fitness Workout ، به همراه تیم خود این تمرینات ، که قرار است در 60 روز انجام شود ، را به شما آموزش می دهد . وی برای این تمرینات از نرمش های یوگا استفاده نموده تا بتواند همگام با تناسب اندام شما ، آرامش درونی را نیز به شما هدیه دهد .

شما عزیزانی که در پی کم کردن وزن ، تناسب اندام و یا آرامش درونی هستید میتوانید این فیلم آموزش و تمرینات آن بصورت روزانه می باشد را ببنید و همراه آنها به انجام این حرکات بپردازید تا بتوانید گام به گام به هدف خود نزدیک شوید ، البته دست یافتن به این هدف مستلزم استمرار در انجام و پشتکار می باشد تا ببینید که به سادگی و در منزل و بدون دستگاه های بدنسازی می توانید بدن خود را به آن چیزی که تمایل تبدیل نمایید . در این مجموعه شما نوع رژیم غذایی و غذا هایی که می تواندبه شما در رسیدن به این امر یاری کند را خواهید دید و میتوانید با تهیه آنها به سلامت خود کمک کنید .

1072876_6993b2b6-8c5b-4e0c-9dca-a9820c0ab8de (1)

مشخصات دیگر فیلم آموزشی :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : APY60

– مدرس : Kurt Johnsen

– مدت زمان آموزش : بیش از 20 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 480p

– فرمت فایل : mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

دانلود فیلم آموزشی 60Day Power Yoga Home Fitness Workout با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 10 replies
    1. maryam says:

      سلام .با تشکر از سایت خوب شما. من این مجموعه را به طور کامل دانلود کردم و حجم ان 14.7 هست اما وقتی extract کردم حجم کل آن 12.6 شده.علت این مسئله چیه؟

      پاسخ دادن
    2. maryam says:

      با سلام و تشکر از سایت خوب شما..من این مجموعه را دانلود کردم کامل.و حجم کل پارت ها 14.7 GB اما وقتی extract میکنم حجم کل فایل ها با هم 12.6 GB هست.مشکل از کجاست؟

      پاسخ دادن
        • maryam says:

          بله.یک ارور میده you need to have the following volume to continue و قسمت 6 را میخواد که لود میکنم و اکسترکت میشه.باز ارور قسمت 7 میده تکرار مبکنم تمام که شد میرم قسمت 2 را اکسترکت کنم دوباره از اول ارور میده..

          پاسخ دادن
          • Hossein Abolhassani says:

            سلام, لینک ها را ریپیر کنید و اگر باز هم با ارور مواجه شده با برنامه دیگری فایل ها را دانلود کنید

            پاسخ دادن
    3. sara says:

      سلام خسته نباشید
      من قصد خرید این مجموعه رو داشتم با توجه با کیفیت نمایش نوشته شده کیفیت خوبی نباید داشته باشه.ولی میخواستم بدونم تصاویر واضح هست که قابل انجام دادن باشه یا خیر؟؟؟

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, دوست عزیز کیفیت و تصویر این مجموعه واضح است و مشکلی برای تماشا آن نیست, برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه تماس حاصل بفرمایید .
        02188544768

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *