دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه بازی Commandos Complete Collection

Commandos Complete Collection مجموعه بازی کماندو ها می باشد که در سبک استراتژیک می باشد. این مجموعه از 5 قسمت بازی کماندوها تشکیل شده و همراه با رمز تمامی بازیها ( Cheat ) می باشد . عناوینی که در این پست به معرفی آنها پرداخته ایم به ترتیب کماندوها پشت خط دشمن  Commandos Behind Enemy Lines ، کماندوها ندای وظیفه Commandos Beyond the Call of Duty ، کماندوها مردان شجاع Commandos 2 Men of Courage ، کماندوها مقصد برلین Commandos Destination Berlin و کماندوها نیروی ضربت Commandos Strike Force هستند. دانلود فارسی نسخه کامل تمامی این بازیها را برای شما عزیزان آماده کرده که می توانید در ادامه آنها را دانلود نمایید.

 پشت خط دشمن Commandos Behind Enemy Lines

قسمت اول کماندوها  در سال  ۱۹۹۸ معرفی شد.  گرافیک بازی ، نورپردازی وصداگذاری در سطح متوسطی  قرار داشت. موضوع  بازی در جنگ جهانی دوم میباشد.  شما کنترل یک سری عملیات نظامی را با یک گروه از تکاوران حرفه ای برای تخریب ارتش آلمان در دست دارید . این بازی توسط شرکت آیدوس منتشر گردیده است .

سیستم مورد نیاز Commandos Behind Enemy Lines :

OS: Microsoft Windows XP,Vista
Cpu: Pentium II 300 MHz
Ram: 64 MB
Video Cards: 128 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 2 G


کماندوها ندای وظیفه Commandos Beyond the Call of Duty

قسمت 2 بازی کماندوها در سال ۲۰۰۱  به نام Men of Courage ، ساخته شده توسط استادیو پایر. ا ین قسمت دنباله از بین بردن  پشت خط دشمن است داستان به یک شکل میباشد اینبار هم مثل سری قبل  تعدادی کماندو با همکاری هم و فنون نظامی بالا برای شکست دشمن اقدام میکنن  شما باید از یک استراتیژی برای نابودی آلمانیها استفاده کنید  باید تمام عملیات خود را بصورت مخفیانه انجام دهید . این قسمت هم توسط شرکت آیدوس معرفی شد .

سیستم مورد نیاز Commandos Beyond the Call of Duty :

OS: Microsoft Windows XP,Vista
Cpu: Pentium II 300 MHz
Ram: 64 MB
Video Cards: 128 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 2 GB


کماندوها مردان شجاع Commandos 2 Men of Courage

 قسمت سوم در ادامه قسمت قبل ، بازی بصورت استراتژیک ادامه پیدا مکند . بازی مربوط به جنگ جهانی دوم میباشد . ماموریت شما در این قسمت کنترل کماندوهای دشمن در مقررشان و طبق معمول انجام دادن عملیات مخفی ،دزدیدن صلاح ، استفاده از وسایل کوهنوردی و بالا رفتن از کوه ، استفاده از دوربین مادون قرمز و دید در شب ، استفاده از تک تیرانداز، و انجام حرکات تیمی یک دست و منظم برای رسیدن به پیروزی جزو ماموریت شما میباشد .

سیستم مورد نیاز Commandos 2 Men of Courage :

OS:Windows 98
Processor:Intel Pentium III 700 MHz
VRAM: 32 MB
RAM:256 MB
DirectX: 9.0
Free space:2 GB


کماندوها مقصد برلین Commandos Destination Berlin

قسمت چهارم بازی کماندوها به نام Destination Berlin که در سال 2003 معرفی شد . بازی در جنگ جهانی دوم میباشد، در ادامه قسمت قبلی ، به  سبک رزم آرایی و فکری ادامه بازی شروع میشود. کار اصلی  این تکاوران جلوگیری از حمله آلمانها به سمت نیروهای خودی میباشد . بیشترین داستان بازی در این قسمت ماموریتی مخفی در استالینگراد ، رفتن به ایستگاه قطار در فرانسه ، جاسوسی کردن در پایتخت آلمان ، سوار شدن داخل یک قطار در حال حرکت ، گذاشتن c4 و کشتن افراد دشمن می باشد .

سیستم مورد نیاز Commandos Destination Berlin :

OS:Windows 98
Processor:Intel Pentium III 700 MHz
VRAM:32 MB
RAM:256 MB
DirectX:9.0
Free space:2 GB


کماندوها نیروی ضربت Commandos Strike Force

قسمت پنجم به نام Strike Force  در سال 2009 وارد بازار شد . ولی اینبار شرکت Eidos با یک تغییر بزرگ بازی کماندوها را معرفی کرد .عوض شدن دوربین بازی از نمایش از بالا به یک بازی آر پی جی تبدیل شد .  سبک بازی در قسمت Strike Force کامل عوض شد ، داستان بازی مقداری تغییر کرد . شخصی به نام کلاه سبز رهبری گروه را به عهده داشت . او ایرلندی بود و بدن ورزشی  بسیار قوی داشت و 6  شخصیت دیگر کلاه سبز را هدایت میکردند که به ترتیب تک تیرانداز، جاسوس ، تفنگدار دریایی، راننده و زن نقابدار . همه با رهبری کلاه سبز برای کند کردن حمله دشمن تلاش میکردند . منتقدان به بازی گروه ضرب  نمره خوبی داده اند .

سیستم مورد نیاز Commandos Strike Force :

Pentium 4 2.4 or Athlon XP 2.4GHz Processor
RAM: 512MB

VGA: 128MB GeForce 6000 or Radeon X Class Video Card with Pixel Shader v1.1 and Hardware T&L

DirectX: compatible Sound Card

Drive DVD-ROM : 8X

 Hard Disk Space : 3.4GB

نام: Commandos Complete Collection
شرکت سازنده: Pyro Studios
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Kalypso Media Digital
رمز فایل: www.download.ir
  • 382 replies
    1. مهدی صادق says:

      دوستانی که برای نصب روی ویندوز 64 بیتی مشکل دارن، پیشنهاد میکنم یه ویندوز XP روی VM نصب کنن و اونجا بازی رو امتحان کنن.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *