آرشیو بازی World Of Warcraft تمامی نسخه ها – آپدیت 1 دسامبر 2022

دانلود بازی World of Warcraft برای کامپیوتر

World Of Warcraft یکی از بزرگترین بازی های چند نفره آنلاین در جهان می باشد که برای اولین بار در سال 2004 منتشر شد. در طی 16 سالی که از عرضه ی بازی وارکرفت می گذرد، این بازی همیشه در صدر پربازیکن ترین بازی های آنلاین قرار داشته است. بتل نت نیز هر چند وقت یک بار با به روز رسانی بازی، قسمت های مختلف بازی را بهتر می کند، ویژگی های بازی را افزایش می دهد و تنور گرم این بازی را گرمتر می کند. با شخصیتی که می سازید، دنیایی را پیش رو دارید که شما را مجذوب خود کرده و خواب و خوراک را از شما می گیرد.

دنیای World of WarCraft آنقدر وسیع و پر رمز و راز است که بازیکنان زیادی را معتاد خود کرده است. در طی این سال ها و حدود 16 سالی که از عرضه این بازی می گذرد، خالقان بازی تصمیم به به روز رسانی های متعددی برای بازی گرفته اند که هرکدام ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه می کند و به همین دلیل هر کدام نیز نامی مخصوص به خود دارند.

بازی دنیای وارکرافت در دنیاهای گوناگونی روایت می شود و هر کدام دارای ویژگی ها و خط داستانی متفاوتی با یکدیگر هستند. در این مجموعه از بازی World of Warcraft می توانید از اولین نسخه تا آخرین و جدید ترین نسخه را به رایگان دریافت کرده و بازی کنید.

  • Dragonflight

جزایر اژدها محیط اصلی Dragonflight هستند و به پنج منطقه تقسیم می شوند. چهار منطقه اصلی عبارتند از سواحل بیداری، دشت اوهران، دهانه لاجوردی و تالدراسوس، با شهر بی طرف Valdrakken در Thaldraszus که به عنوان یک مرکز عمل می کند (مانند اوریبوس در Shadowlands). منطقه پنجم، دسترسی ممنوع، همچنین به عنوان منطقه شروع مسابقه Dracthyr عمل می کند.

  • Shadowlands

World of Warcraft: Shadowlands هشتمین بسته الحاقی برای بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره World of Warcraft است که پس از نبرد برای Azeroth انجام می شود. این بازی اعلام شد و برای پیش‌سفارش در BlizzCon در تاریخ 1 نوامبر 2019 در دسترس قرار گرفت. در ابتدا برای انتشار در 27 اکتبر 2020 برنامه ریزی شده بود، انتشار آن تا 23 نوامبر، شانزدهمین سالگرد انتشار بازی اصلی به تعویق افتاد.

  • Battle for Azeroth

World of Warcraft: Battle for Azeroth هفتمین بسته الحاقی برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین به‌دنبال Legion است. در BlizzCon در 3 نوامبر 2017 اعلام شد. برخلاف برنامه‌های توسعه‌دهنده قبلی که در نیمه‌شب در هر منطقه زمانی پخش می‌شد، Battle for Azeroth به طور همزمان برای همه مناطق منتشر می‌شد که مطابق با نیمه‌شب به وقت تابستانی اروپای مرکزی در 14 آگوست 2018 بود. .

  • Legion

World of Warcraft: Legion ششمین مجموعه الحاقی در بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره World of Warcraft است که پس از Warlords of Draenor انجام می شود. در 6 آگوست 2015 در Gamescom 2015 اعلام شد. این بسط در 30 آگوست 2016 منتشر شد.

  • Warlords of Draenor

World of Warcraft: Warlords of Draenor پنجمین مجموعه الحاقی بازی چند نفره نقش آفرینی آنلاین  World of Warcraft است که پس از Mists of Pandaria انجام می شود. در 8 نوامبر 2013 در BlizzCon 2013 اعلام شد. این بسط در 13 نوامبر 2014 منتشر شد.

  • Mists of Pandaria

World of Warcraft: Mists of Pandaria چهارمین مجموعه الحاقی برای بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره World of Warcraft است که پس از Cataclysm انجام می شود. در 21 اکتبر 2011 توسط کریس متزن در BlizzCon 2011 اعلام شد، [2] و در 25 سپتامبر 2012 منتشر شد.

  • Wrath of the Lich King

World of Warcraft: Wrath of the Lich King دومین مجموعه الحاقی برای بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره World of Warcraft است که بعد از The Burning Crusade می باشد. این بازی در 13 نوامبر 2008 عرضه شد و 2.8 میلیون نسخه در روز اول فروخت و سریع‌ترین بازی رایانه‌ای تمام دوران منتشر شد. این بازی مقدار قابل توجهی از محتوای جدید را به دنیای بازی اضافه کرد، از جمله قاره جدید Northrend، خانه The Lich King Arthas و عوامل ارواح او. برای پیشروی از طریق Northrend، بازیکنان باید حداقل به سطح 68 می‌رسیدند، با سقف سطح برای گسترش 80. اولین کلاس قهرمان، Death Knight، که از سطح 55 شروع می‌شود، معرفی شد.

  • Cataclysm

World of Warcraft: Cataclysm سومین مجموعه الحاقی برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره World of Warcraft است که پس از خشم لیچ کینگ انجام می‌شود. این رسما در BlizzCon در 21 آگوست 2009 اعلام شد، اگرچه داده‌کارها و محققان قبل از اعلام رسمی آن توسط بلیزارد جزئیاتی را کشف کردند. این بسط به طور رسمی در 7 دسامبر 2010 منتشر شد.

  • The Burning Crusade

World of Warcraft: The Burning Crusade اولین مجموعه توسعه دهنده MMORPG World of Warcraft است. این بازی در 16 ژانویه 2007 در نیمه شب محلی در اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد و تنها در روز انتشار نزدیک به 2.4 میلیون نسخه فروخت و در آن زمان، آن را به پرفروش ترین بازی رایانه شخصی تبدیل کرد که در آن زمان منتشر شد.

  • WOW Classic

World of Warcraft Classic یک بازی ویدئویی MMORPG در سال ۲۰۱۹ است که توسط بلیزارد انترتینمنت ساخته و منتشر شده است. کلاسیک که در کنار نسخه اصلی بازی اجرا می شود، World of Warcraft را در وضعیتی که قبل از انتشار اولین الحاقیه خود، The Burning Crusade در آن بود، بازسازی می کند. در BlizzCon 2017 اعلام شد و در 26 آگوست 2019 به صورت جهانی منتشر شد.

ترتیب انتشار این بازی به این صورت است :

نام: World Of Warcraft Collection
شرکت سازنده: Blizzard
آپدیت: 10 آذر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک - نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: دارد
منتشر کننده: Blizzard
رمز فایل: www.download.ir
  • 2,485 replies
    1. Hami says:

      سلام خسته نباشید
      لطفا ورژن 10.0.5 رو قرار بدید, یه سرور خارجی رایگان هست خیلی هم شلوغه که این پچ رو بازی میکنن

      پاسخ دادن
      • حمیدرضا علیا says:

        سلام دوست عزیز
        اگر منظور شما یوزر و پسوورد داخل بازی است، احتمالا باید یک اکانت Blizzard بسازید. همچنین قسمت راهنمای نصب را هم مطالعه فرمایید.

        پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام. احتمالا پارت 2 رو دانلود نکردید، یا تغییر اسم داده شده که نمیتونه شناسایی کنه. این موضوع رو بررسی کنید.

        پاسخ دادن
    2. سید امین says:

      sلام آخرین نسخه رو باید بخریم یا کرکی میشه با سرور داخلی رایگان بازی کرد ؟

      پاسخ دادن
    3. ... says:

      Salam mersi az site khoobeton man noskhe Classic ro gereftam battle net eror midad migof bayad upfate koni va kharidari she badesh pool mikhast aya pool baraye server haye khode game has ya privte??

      پاسخ دادن
    4. مهدی says:

      من چند ساله سعی میکنم دانلود کنم اما نمیتونم
      کسی هم نداره ازش بگیرم
      لطفا اگه میشه راهنماییم کنید

      پاسخ دادن
      • MK20 says:

        سلام من نسخه ای که من دان کردم 2.0.0 است می خواهم آن را به 2.4.2 آپدیت کنم میشه لطفاً بگید چگونه این کار را انجام بدهم

        پاسخ دادن
    5. محمد مهدي محمدي says:

      سلام اپدیت پچ اخر 10.0.5 (47936) اینه اینم میزارید ایا این پچ سرور کرکی داره

      پاسخ دادن
    6. حسین رحیمی says:

      سلام من چپ لیچ کینگ رو دانلود کردم ولی وقتی استخاج میکنمش یه مشکل برام به وجود میاد
      failed to open archive interface.mpq
      و داخل بازی نمیره

      پاسخ دادن
    7. میلان says:

      سلام من الان میخوام برای اولین بار بازی رو دانلود و نصب کن کدوم یکی رو دانلود کنم آیا فرقی هم داره

      پاسخ دادن
    8. FARZAD says:

      سلام
      اینکه هنوز سرور پرایوتی برای دراگون فلایت ساخته نشده ولی فایل هاش رو گذاشتین به این معناست که میتونیم به سرور های آفیشیال به صورت رایگان وصل بشیم ؟

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام. این موضوع رو باید تست کنید. چون ممکنه برروی بعضی از isp ها درست شده باشه

        پاسخ دادن
    9. خالد صوباتی پور says:

      سلام وقت بخیر آقا من این بازی رو دانلود کردم میگه بتل نت آیدی پسورد پولیه مگه این بازی
      لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        وقت بخیر
        کدوم نسخه رو دانلود کردید؟ باید داخل سرورهای داخلی بازی کنید. یک سرور ایرانی پیدا کنید و فایلهای مربوط به اون سرور رو داخل بازی کپی کنید و به سرور ایرانی وصل بشید و بازی کنید.

        پاسخ دادن
    10. امیر says:

      داداش دمت گرم . هر چی از خدا میخوای بهت بده که مشکل من را حل کزدی .
      فایل بازی خراب شده بود و اجازه دانلود هم نمیداد…
      لطف کن از آپدیت یادت نره عزیز

      پاسخ دادن
    11. Hidden Shadow says:

      سلام وقت بخیر
      لطفا پچ Draenor 6.2.3 را هم قرار بدید داخل سایت خوبتون
      این همه زحمت کشیدید به خوبی لینک دانلود پچ های wow را قراردادید داخل سایت خوبتون ولی حیف هستش که جای پچ Draenor 6.2.3 خالی هستش

      پاسخ دادن
    12. kiarash says:

      salam man patch lich king ro download kardam bala myad login mikonam mizane baraye update bayad sabr konam valy por nemishe va myad dobare baraye login kardan bayad chikar konam?

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        این مشکل می تونه از اختلال اینترنت داخل ایران باشه. لطفا از نرم افزار تغییر آی پی استفاده و مجددا چک کنید.

        پاسخ دادن
    13. محمد says:

      سلام.فایل wow 7.3.5 رو که میخوام دانلود کنم وارد یک صفحه میشم و صفحه ارور میده و میگه برای دانلود فایل های بالای 2gb باید اشتراک بخری.راهنمایی کنین بی زحمت

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        اگر از داخل ایران می خواین دانلود کنید باید نرم افزار تغییر آی پی رو خاموش کنید. اگر خارج از ایران هستید باید اکانت تهیه کنید برای دانلود.

        پاسخ دادن
    14. علی says:

      سلام.جناب مدیر،این لینکی که برای wow legion قرار دادین برای دانلود نوشته باید پول بدی تا بتونی 2gb رو دانلود کنی.
      الآن هم با موبایل هم با کامپیوتر پنجره رو باز کردم،اروری که میده میگه شما برای دانلود فایل های بالای دوگیگ باید اشتراک بخری

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        اگر داخل ابران هستید باید نرم افزار تغییر آی پی رو ببندید و مجددا تست کنید.

        پاسخ دادن
    15. پارسا says:

      سلام، وقتتون بخیر
      برای بازی با هر نسخه مثلا shadowlands، لازمه نسخه های قبلی هم دانلود بشن یا خیر؟
      متشکرم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *