دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار IBM SPSS Statistics v26.0 IF006 Win/Mac

IBM SPSS Statistics تجزیه و تحلیل ترافیک به طور فرایند نقش مهمی در کمک به سازمان شما برای رسیدن به اهداف خود ایفا می کند . خانواده IBM SPSS آمار ارائه قابلیت های هسته ای مورد نیاز برای پایان تجزیه و تحلیل. برای اطمینان از اینکه تکنیک های پیشرفته ترین موجود به یک گروه وسیع تری از تحلیلگران و کاربران کسب و کار هستند را به شما می دهد ، در نسخه 23 نرم افزار IBM SPSS Statistics  امکانات پیشرفته تر  و قابلیت های آی بی ام SPSS آمار پایه و ماژول های بسیاری از آن تخصصی ساخته شده است .   این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند . اس‌پی‌اس‌اس نام یک نرم‌ افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. «اس‌پی‌اس‌اس» مخفف Sciences Statistical Package for the Social «بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی» است . نرم افزار IBM SPSS Statistics همچنان به ارائه تحلیل های پیشرفته از طریق تکنیک های جدید تجزیه و تحلیل داده ، ویژگی های پیشرفته و خروجی ، و بهبود در دسترس است . این نسخه بر روی افزایش قابلیت های تحلیلی  تمرکز کافی دارد .

ویژگی های نسخه IBM SPSS Statistics v24.0 :

– گسترش ارزش از داده های بزرگ کشف روابط علت و معلولی پنهان در میان تعداد زیادی از سری های زمانی با استفاده از مدل سازی علمی زمانی
– تجزیه و تحلیل مکانی ، بررسی رابطه بین عناصر داده
– کدهای جاسازی در تجزیه و تحلیل به شرکت ، درخواست نسل بعدی از گزارش وب ، پیشرفت برنامه ریزی بهبود یافته

نام: IBM SPSS Statistics
شرکت سازنده: IBM
ورژن: v26.0 IF006
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg - iso
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/30نسخه v26.0 IF006 اضافه شد.
  • 9 replies
    1. خانی says:

      سلام خسته نباشید . فایل رو دانلود کردم – هیچ جوری باز نمیشه از حالت زیپ

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *