دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب Az Eshgh Badam Miyad از عشق بدم بدم بدم می آید

من , نه زیبایم , نه مهربانم . من , من هستم.. خودم . دختری مغرور، سرگردان، سنگین، با مقداری پیچیدگی زیاد و کمی تا قسمتی افراطی بی حوصله !!! من.. من هستم, دختری که از تو بیزار است, از تویی که برای آرام کردن دلت، دلم را شکستی و اندک احساساتم را به تاراج بردی!!! من , من هستم.. همان منی که از عشق بدش می آید! دور بر دلم پرواز نکن! حوالی این دل، توقف ممنوع است!

قسمتی از متن رمان Az Eshgh Badam Miyad :

صدای دادش پرده گوشم رو لرزوند!!باورم نمیشد خودش باشه! اینی که با صورت برافروخته و ابروهای گره کرده زل زده به صورتم و فریاد میزنه, همون آدم به شدت خونسرد و آروم گذشته باشه, همون آدمی که تو بدترین شرایط, حتی وقتی که یه کلام روی حرفش وایساده بود،آرامش تو رفتارش موج میزد!!! بهم خوردن لباش رو میدیدم, حرکت انگشتاش رو بین موهاش, کلماتی که تند تند از دهنش خارج میشدن و… حلقه اشکی که بیشتر از حلقه تو انگشتاش میدرخشید!!!همه رو میدیدم تو یه سکوت و بهت پررنگ غرق بودم . بغض پررنگی تو گلوم خونه کرده بود یه بغض به پررنگی اینهمه سال رنج, رنجایی که بلاخره تو قالب کلمات داشتن از وجودش فوران میکردن .دستش به طرف کتش رفت از روی مبل چنگش زد ذهنم داشت به کار می افتاد نمیخواستم گذشته تکرار شه بس بود هرچی کشیده بودم با خفه ترین صدای ممکن اسمش رو به زبون آوردم بعید میدونستم بشنوه ولی شنید, برگشت و خیره شد به صورتم, به صورتی که مطمئنا از رد سیلیش سرخ بود, گذاشتم این بغض لعنتی سر باز کنه…گذاشتم همه ی حرفام برای تبرئه کردنم اشک بشن و لیز بخورن رو گونه هام!گذاشتم جلوش بشکنم…گذاشتم ببینه ضعفم رو, بازم من بودم که جلوش شکستم .
من قبل از اینکه بتونم حرفی بزنم, پوزخند زد سیب گلوش لرزید میدونستم بغض داره, اما پوزخند زد, هنوز چشماش از اشک میدرخشیدن . یه قدم بهم نزدیک شد یه قدم عقب رفتم یه قدم دیگه برداشت و با خشونت موهام رو چنگ زد, بی توجه به اشکایی که صورتم رو میشستن, سرم رو بالا کشید, سرش رو پایین آورد گوشم رو گرفت جلوی دهنش, نزدیک نزدیک صدای عصبی نفساش, مو به تنم سیخ میکرد, با عجز نالیدم موهامو بیشتر کشید سرش رو نزدیک تر آورد از بین فک قفل شده اش غرید دیگی که برای من نجوشه, میخوام سر سگ توش بجوشه!
اینو گفت و موهام رو ول کرد و به طرف تخت هولم داد, قبل از اینکه بتونم از دردی که تو وجودم پیچید ناله بکنم در اتاق بهم خورد و رفت, من موندم و یه وجود پر زخم و سر پر حرف و قلب پر درد, من موندم یه عالم حماقت که داشتن بهم دهن کجی میکردن! و ادامه داستان …

توضیحات کتاب Az Eshgh Badam Miyad :

– نام کتاب : از عشق بدم بدم بدم میاد

– نویسنده : سید آوید محتشم (Binaha)

– تعداد صفحات : 818

– فرمت : PDF , APK

– قابل اجراء بر روی کامپیوتر و گوشی های اندروید

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *