دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

راهنمای رفع مشکل پیغام Fake Serial Number در اینترنت دانلود مینجر IDM

با انتشار نسخه جدید و پچ معتبر Unreal برای همیشه از دست ارور Fake Error خلاص شوید

در صورتی که از اینترنت دانلود منیجر استفاده میکنید حتما اخیرا با پیغام Internet Download Manager has been registered with a fake serial Number مواجه شده اید . روش رفع این مشکل در ادامه توضیح داده شده است . کافیست این مراحل را طی کرده و نسخه جدید همین پست را نصب کنید تا برای همیشه از شر این ارور خلاص شوید . مشاهده راهنمای رفع این مشکل و دانلود نسخه جدید در ادامه مطلب

برای رفع این مشکل کافیست این مراحل را طی کنید .

 

آموزش نصب و فعالسازی Internet Download Manager v6.23 Build 21

– هنگام اکسترکت کردن آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید .

– ابتدا نسخه ی قبلی را کاملا پاک کنید و سیستم خود را ریستارت کنید .

– بر روی Setup نرم افزار کلیک کنید و مراحل نصب رو انجام دهید .

– پس از اتمام نصب محتویات پوشه ی کرک فقط ( IDMan.exe ) را در محل نصب کپی و جایگزین کنید و سپس فایل Register.reg را اجرا نمایید .

 

 

حذف نسخه قبلی

ابتدا نرم افزار Internet Dowload Manager خود را از داخل کنترل پنل ویندوز پاک Unistall کنید . سپس سیستم را Restart نمایید .

1

پس از بوت شدن و بالا آمدن مجدد سیستم کلید های Windows + R را بزنید تا وارد محیط Run شوید ( در ویندوز 8 کافیست در قسمت منو Regedit را تایپ و Enter کنید ) و یا بر روی گزینه Start کلیک کرده و در قسمت Serach all program کلمه Run را تایپ کنید .

2

در قسمت Run کلمه regedit را تایپ کنید .

در پنجره باز شده از 5 گزینه موجود HKEY_LOCAL_MACHINE را انتخاب کرده و وارد قسمت Software شوید . پوشه Internet Download Manager را پیدا و با استفاده از کلید Delete حذف نمایید .

اگر از ویندوز 64 بیتی استفاده می کنید در HKEY_LOCAL_MACHINE پس از انتخاب Software وارد قسمت Wow6432Node شوید و پوشه Internet Download Manager را پیدا و با استفاده از کلید Delete حذف نمایید و از Regedit خارج شوید .

3

 

سپس پوشه Internet Download Manager را در ( C:\Program Files ) پیدا و حذف کنید .

دوستانی که از سیستم عامل 64 بیتی استفاده می کنند به آدرس ( C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager ) رفته و پوشه Internet Download Manager را حذف کنند .

4

 

نصب نسخه جدید
آخرین نسخه نرم افزار را به همراه کرک جدید از این لینک دانلود نمایید . پس از خارج سازی از حالت فشرده بر روی idman625build20.exe کلیک کنید و نرم افزار را نصب می کنید .

 

رجیستر کردن نرم افزار

پس از اتمام نصب از داخل پوشه Patch متناسب با سیستم خود ( 32 بیتی و 64 بیتی ) یکی از فایل های 32bit Patch build 20.exe ، 64bit Patch build 20.exe را اجرا و نصب نمایید .

 

 

مشکلات احتمالی خود را در همین صفحه عنوان کنید .

  • 197 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *