دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

انیمیشن Hotel Transylvania هتل ترانسیلوانیا دوبله گلوری

انیمیشن جدید و زیبای هتل ترانسیلوانیا ( Hotel Transylvania ) آخرین انیمیشن ساخت کمپانی ( Sony Pictures Animation ) که از دیگر محصولات این کمپانی می توان انیمیشن اسمارف ها ( The Smorfs ) و دزدان دریایی ! گروه نامناسب ( The Pirates! Band of Misfits ) را نام برد . و بر خلاف دیگر کارهای این کمپانی این انیمیشن از ابتدا تا آخر داستان شما را به خنده وامی دارد . شما می توانید این انیمیشن زیبا را از سرورهای پرقدرت دانلود فارسی با لینک مستفیم و 2 کیفیت همراه با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی گلوری  دانلود نمایید . هنرمندانی که در این انیمیشن ایفای نقش می کنند عبارتند از فرانکنشتاین و همسرش یونس (Kevin James and Fran Drescher) ، وین گرگینه (Steve Buscemi)، همسرش واندا (Molly Shannon) و فرزندان خود را، گریفین مرد نامرئی (David Spade) و موری مومیایی (CeeLo Green) .

 

 

 

 

ژانر : انیمیشن

زبان : فارسی + انگلیسی (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)

زیر نویس : فارسی

کیفیت : 480p – 720p – 1080p

زمان : 91 دقیقه

منبع : IMDB

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania هتل ترانسیلوانیا با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 9 replies
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, اگه این کارو برای تغییر صوت انجام میدید حتما باید یک صوته دیگه ای ذخیره داشته باشید در غیر این صورت جواب نمیده

        پاسخ دادن
    1. arash24 says:

      سلام
      می خواستم خواهش کنم می تونید صوت جدا گانه این کارتون را بزارید
      ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *