دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Spiderwick Chronicles برای جاوا

داستان بازي ماجراهای اسپایدرویک بر اساس مجموعه کتابهاي فانتزي هالي بلک طراحی و در ژانر ماجرایی , فانتزی و مهیج ساخته شده است . داستان بازی The Spiderwick Chronicles در مورد سه خواهر و برادر است وقتي که خانواده ي گريسي نيويورک را ترک مي کنند و به يک خانه ي دور افتاده ي بزرگ که مال عموي آنها است مي روند . هر روز يکسري اتفاقات عجيب براي آنها مي افتد که آنهانمي توانند علت آن را پيدا کنند . در ابتدا اعضاي خانواده فکر مي کنند اين کارها تقصير پسر خانواده يعني Jared است. تا اينکه simon و خواهرش در حين جستجو در خانه حقيقتي را راجع به صاحب واقعي خانه و رابطه ي ان با عمويشان کشف ميکنند . Helen Grace  که به تازگی از شوهرش جدا شده، به همراه پسران دوقلویش Jared و Simon و دختر بزرگش Mallory به خانه ای قدیمی در املاک اسپایدرویک متعلق به عمه لوسیندا اثاث کشی می کنند. در شب اول اقامت شان در خانه جدید، مالوری پشت دیواری کاذب یک آسانسورکوچک و یک کلید عجیب پیدا می کند. Jared  با استفاده از آسانسور و کلید به اتاقی مخفی راه پیدا می کند که متعلق به صاحب قدیمی خانه Arthur Spiderwick است. Jared با استفاده از کلید صندوقی را باز کرده و نوشته های Spiderwick را می یابد.

کتابچه ای که حاوی اسرار سرزمین پریان است و Spiderwick طی یاداشتی از یابنده خواسته تا محتویات خطرناک کتاب را نخواند. اما Jared اخطار را نادیده گرفته و مهر از کتاب برمی گیرد. مدتی بعد Jared با موجود کوتوله ای به نام Thimbletack برخورد می کند که از موجوداتی کوچک و معمولاً نامرئی با وی سخن می گوید و اینکه موجودی پلید به نام Mulgarath در صدد دستیابی به کتابچه Spiderwick است تا بر تمامی سرزمین پریان حکمرانی کند. Spiderwick سال ها قبل ناپدید شده، اما قبل از رفتن حصاری جادویی پیرامون خانه برای حفاظت از دخترش تعبیه کرده است. Jared موضوع را با برادر و خواهرش در میان می گذارد، اما آنها حرف های Jared را جدی نمی‌گیرند. تا اینکه Simon توسط Goblin های شرور Mulgarath دزدیده و به اسارت گرفته می شود. همزمان Jared با Goblin خوش قلب و دشمن Mulgarath  به نام Hogsqueal  آشنا می شنود.  ,Mulgarath Simon را رها می کند تا کتابچه را برای وی بیاورد.  اما Jared و Mallory او را از کار برحذر می کنند و در نتیجه با حمله گسترده Goblin ها به خانه روبرو می شوند. به نظر می رسد تنها کسی که می تواند به آنها کمک کند وارث خانه، یعنی Lucinda دختر سالخورده Spiderwick است. اما Lucinda به آنها می گوید تنها راه نجات آنها یافتن Arthur Spiderwick است .

ویژگی های بازی The Spiderwick Chronicles :

– گرافیک بالا

– دارای محیط دو بعدی

– دارای رزولوشن بالا

– بازی بصورت آفلاین

– سبک بازی ماجراجویی و فانتزی

– مناسب گوشی های با فرمت جاوا

The Spiderwick Chronicles

به روز رسانی :

1395/1/29
  • 6 replies
    1. amir says:

      سلام ببخشیدیه سوال :
      چجوری میشه دانلود کردهرچی مزینم روی لینک دانلود نمیاره???
      توروخدا یه کاری کنید خیلی دنبال تبن بازی میگشتم

      پاسخ دادن
    2. alireza says:

      سلام دوستان عزیز تروخدا این بازی رو به من بفرستین خیلی دنبالشم
      alirezazlord@gmail.com

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *