دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بازی موبايل اکشن فرمت جاوا Assassin’s Creed: Brotherhood

بازی Assassin’s Creed یکی از قدیمی ترین بازی ها در کنسول های مختلف می باشد که توانسته است علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند . بار دیگر این شخصیت افسانه ای در عرصه ی بازی های موبایل وارد شده است . کمپانی سازنده ی این بازی شرکت Gameloft می باشد که توانسته است این بازی را نسبت به نسخه های قبلی با داستان جذاب و گرافیکی مناسبت تر طراحی و تولید کند . نام کامل این بازی Assassin’s Creed: Brotherhood می باشد و داستان بازی به این صورت است که جامعه ای که شما در آن زندگی می کنید را فساد فرا گرفته است و وظیفه ی شما این است که مفسدان و ظالمان را از بین ببرید که در این بین با داستان های زیبا و جذابی رو به رو می شوید . فرمت این بازی جاوا می باشد و قابل اجرا بر روی تمامی گوشی های می باشد .

سایزهای بازی عبارت اند از :
176×208, 176×220, 240×320, 320×240, 360×640
هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .

برای نصب این بازی کافی است آن را در گوشی خود کپی کنید و بعد از داخل گوشی آن را انتخاب کنید که به صورت خودکار بازی نصب می شود .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *