دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بازی کامپیوتر The Last Hope نسخه HI2U

The Last Hope یک بازی در سبک ماجراجویی و شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی Atomic Fabrik ساخته شده است و توسط همین استیودیو برای پلتفرم PC و سیستم عامل ویندوز منتشر شده شده است . این بازی در تاریخ 29 Aug, 2016 یعنی همین امروز منتشر شده است ، تا به حال نظر اکثر پلیر های استیم راجع به این بازی مثبت بوده است . در این بازی شما در نقش یک دانشمند ایفای نقش خواهید که در حال ساخت و آزمایش یک ماشین برای سفر در زمان و مکان های مختلف است .

سایر توضیحات : بعد از اینکه ماشین زمین ساخته می شود نوبت به آزمایش کردن آن می رسد ، هنگامی که ماشین زمان فعال می شود تمامی انسان ها ناپدید می شوند و فقط شما باقی میمانید ! و حالا شما تنها امید جهان هستید و باید بزرگترین اشتباه خود را جبران کنید و راهی برای بازگرداندن نسل بشر پیدا کنید . شما قابلیت گشت و گذاز در زمان های مختلف از زمان ماقبل تاریخ تا زمان حال را دارید ، همچنین شما می توانید در تاریخ های مختلف کشور های روسیه ، آلمان ، انگلیس و مصر و همچنین در سیاره های ماه و مریخ به گشت گذار بپردازید . شما در این بازی نیاز به غذای  کافی دارید تا بتوانید زنده بمانید. شما باید به دنبال ماهی ، آب ، میوه ها و نوشیدنی ها بگردید تا با خوردن آنها بتوانید زنده بمانید . همچنین در این بازی ماشین آلاتی مانند خودرو ، هواپیما و موشک هایی وجود دارند تا بتوانید به کمک آنها راحت و سریع تر در زمان و مکان های مختلف سفر کنید ، پس آماده باشید چون شما تنها کسی هستید که می تواند بشر را نجات . پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

The-Last-Hope.Header.www.download.ir

 

مشخصات بازی :

نام بازی : The Last Hope

نام بازی (فارسی) : آخرین امید

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Atomic Fabrik

منتشر کننده : Atomic Fabrik

سبک بازی : ماجراجویی ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

حجم : 1.6 گیگابایت

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه فرمایید .

The Last Hope

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *