دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

تمام آنچه که باید در رابطه با آپدیت Windows 10 کنسول Xbox One بدانید

ویندوز 10 در 29 جولای 2015 منتشر شد . یک سیستم یکپارچه که نه تنها برای رایانه های شخصی بلکه بر روی تمام دیوایس های ماکروسافت قابل نصب می باشد . از گوشی و تبلت گرفته تا کنسول Xbox One . برای علاقه مندان به بازی Windows 10 به معنای دسترسی به یک داشبورد زیبا با کارایی بالا می باشد . داشبورد اصلی ایکس باکس وان بر اساس سنسور و دوربین کینکت طراحی شده بود و شما به راحتی می توانستید با فرمان دست خود صفحه را جابه جا کنید ولی در طراحی جدید ماکروسافت این عمل را به کل نادیده گرفته است . داشبورد جدید با پشتیبانی کامل از Windows 10 دارای ویزگی های زیر می باشد .

نرم افزار Cross – Play , Xbox و استریم

ویندوز 10 که بر روی تمام دیوایس ها وجود دارد با قابلیت Xbox App با یک عملکرد واحد در تمام کنسول کارایی دارد . لیست دوستان , اچیومنت , چت و توانایی به اشتراک گذاری کلیپ های گرفته شده از طریق از نرم افزار امکان پذیر می باشد . قابلیت دیگر Cross – Platform می باشد که شما می توانید به وسیله ی آن بازی ها را بین PC و کنسول Xbox خود انجام دهید البته این توانایی برای تمام عناوین بازی نمی باشد یکی از مهمترین عناوینی که تا چندی دیگر منتشر خواهد شد و شامل این ویژگی می باشد Fable Legends است که به صورت Free-to-Play بوده و در سبک نقش آفرینی توسط استودیوی Lionshead ساخته شده است . بازی های ایکس باکس وان قابلیت استریم کردن از کنسول بر روی ویندوز 10 کامپیوتر خانگی و تبلت های همه شبکه را نیز دارد .

منوی دسترسی سریع

در سمت چپ هر جایی از ایکس باکس که باشید شما منوی دسترسی سریع یا همان Quick Menu را مشاهده می کنید . هنگامی که در داشبورد کنسول خود می باشید به سمت چپ رفته تا اطلاعات مختلفی نظیر پارتی که در آن هستید , دوستان آنلاین و آفلاین , پیام ها , نوتیفیکیشن و یکسری تنظیمات سری را مشاهده کنید . منوی دسترسی سریع همچنین در داخل بازی نیز در دسترس است . هنگامی که دوبار دکمه ی هوم را فشار دهید یک منو در بالای صفحه بازی باز می شود که می توانید یکسری تنظیمات و اقدامات سریع را انجام دهید .

خانه

به گفته ی ماکروسافت مهمترین تغییری که در این آپدیت شاهد آن هستیم سرعت بالا می باشد شما به راحتی و سرعت هرچه تمام تر قادر خواهید بود تا منوها را ورق زده و با سرعت زیاد از داشبورد به داخل بازی بروید . صفحه داشبورد قابلیت حرکت به صورت عمودی داشته و بسیاری نرم افزار و بازی های بیشتر استفاده شده را در بالا نشان می دهد . در پایین آن آیتم هایی وجود دارد که شما آنها را برای دسترسی سریع تر Pin کردید . همچنین اطلاعات بیشتری در صفحه ی اصلی براساس آنچه شما برجسته کردید وجود دارد . بازیکنان می توانند تعداد کلیپ هایی که ذخیره و به اشتراک گذاشتند را مشاهده کرده و میزان اچیومنت های به دست آورده را ببینند . در نهایت آپدیت هایی شامل DLC و پچ هایی که توسط استودیوی های سازنده منتشر می شود و لیست افرادی که مشغول بازی کردن و یا استفاده از نرم افزاری خاص می باشند در این تب قابل مشاهده است .

انجمن

تب انجمن یا همان Community در داشبورد فعالیت های دوستان را نشان می دهد ولی در یک نوار در سمت راست صفحه روند فعالیت در Xbox Live را نشان می دهد . گیم های انجام شده , پست های به اشتراک گذاشته شده و دانلود های انجام شده همه مانند یک شبکه اجتماعی در این تب قابل مشاهده می باشد .

تمام آنچه که باید در رابطه با آپدیت Windows 10 کنسول Xbox One بدانید

کورتانا

پس از مشاهده این هوش مصنوعی در سری بازی های HALO ماکروسافت کورتانا را برای مقابله با Siri اپل به ویندوز خود آورد . پایه و اساس کورتانا با فرمان صوتی کینکت می باشد ولی به گونه ای ساخته شده که برند تمام دیوایس های ماکروسافت به حساب می آید . دعوت دوستان , شروع کردن پارتی چت و بسیاری از موارد دیگر همانند قبل امکان پذیر است ولی با استفاده از فرمان صوتی کورتانا شما می توانید به عنوان مثال به او فرمان داده تا 1 دقیقه آخر بازی مورد نظر شما را ضبط کذده و آن را به اشتراک قرار دهد یا پیام های شما را خوانده و به آنها پاسخ دهد .

آواتار

ساخت آواتارهای مجدد قابل انجام است شما قادر خواهید بود تا در Xbox App آواتار خود ساخته , او را شخصی سازی کرده , آیتم های رایگان برای او قرار داده و یا اینکه از طریق فروشگاه آیتم های پولی تهیه کنید . استفاده از آواتار در زمان قدیم و بر روی کنسول های ایکس باکس 360 نیز وجود داشت و حالا با تغییرا عمده ای ما شاهد بازگشت این بخش می باشیم .

آپدیت جدید کنسول Xbox One در تاریخ 12 نوامبر 2015 منتشر خواهد شد .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *