دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

جدیدترین تریلر های بازی WETUBE Trailer

تریلر های بازی WETUBE Trailer اصطلاحی می باشد که در سال های اخیر توسط افراد صاحب نظر درزمینه ساخت بازی های رایانه ای بسیار استفاده شده است . تریلر یا پیش نمایش نوعی از تبلیغات می باشد که بواسطه آن تولید کننده یک محصول می تواند محصول خود را با استفاده از یک ویدئوی کوتاه به مصرف کنندگام معرفی کند . در سال های اخیر و با پیشرفت چشم گیر صنعت بازی های رایانه ای کمپانی های تصمیم گرفتند تا برای معرفی بازی های خود از تریلر ها استفاده کنند . این مسئله در اواخر دهه 90 آغاز شد و کمپانی های بسیاری با استفاده از تریلر موفق به معرفی محصول خود به جهانیان شدند .

جدیدترین تریلر های بازی WETUBE Trailer

سایر توضیحات : حال سایت دانلود فارسی بر این شده است تا با استفاده از دانش و اطلاعات افراد متخصص درزمینه این صنعت ویدئوهایی را بصورت ماهیانه برای شما علاقه مندان به صنعت گیم منتشر کند که در آنها اطلاعاتی کم یاب و بسیار مهم در زمینه با مهمترین وقایع گیمینگ ماه وجود دارد به این ترتیب در پایان ماه شما با مشاهده این ویدئوها که شامل تریلرهای بسیار جذابی در رابطه با بازی های مهم سال می باشد می توانید اطلاعات بسیار جالبی را در رابطه با بازی های مورد علاقه خود کسب کنید .

تهیه کننده و کارگردان : محمد جواد رخشانی

تیم گویندگان : آرش یزدانی ، مهران جهانتیع ، محمد جواد رخشانی

گرافیک : محمد جواد رخشانی

موسیقی تیتراژ پایانی : حُــسام

  • 5 replies
    1. Dariush says:

      واقعاً همچین چیزی نیاز داشتیم.
      دمتون گرم
      به امید موفقیت های روز افزون
      موفق باشین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *