دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Norton Security

آنتی ویروس 2015 Norton Security نسخه اینترنت سکوریتی علاوه بر دارا بودن ویژگی آنتی ویروس از برخی ویژگی های برتر استفاده می کند . در نسخه اینترنت سکوریتی نورتون از تمامی اطلاعات شخصی در محیط فضای مجازی محافظت می شود و به محض ورود کاربر به صفحات وب مخرب نرم افزار به صورت خودکار ورود کاربر به سایت را مسدود می کند . محافظت از ایمیل های شخصی با نصب پلاگین بر روی مرورگرها امکان پذیر بوده و این اطمینان داده می شود تا کاربر در یک محیط امن در اینترنت گشت و گذار بپردازد . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل های ویندوز می باشد . امروزه با زیاد شدن فعالیت کاربران در فضاهای مجازی درصد ورود ویروس های خطرناک به کامپیوتر بیشتر می شود که این عمل باعث کند شدن سرعت سیستم عامل و اذیت کاربران می شود که شما با نصب کردن آنتی ویروس2015 Norton Security می توانید سیستم عامل خود را همیشه به دور از ویروس های خطرناک نگه دارید . آنتی ویروس 2015 Norton Security جایگزین سه محصول قبلی شرکت Symantec شده است و توانایی انجام کارهای بیشتری را به خود اختصاص داده است .

 

ویژگی های آنتی ویروس 2015 Norton Security :

– امکان ایمن سازی سایر دستگاه‌های کاربر نظیر تلفن‌ های همراه

– جستجو لینک‌ ها و آدرس‌ های اینترنتی و جلوگیری از باز شدن سایت های تبلیغاتی و انواع ویروس ها

– دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌ های آلوده به فایل‌ های مخرب

– دارای Firewall قدرتمند و کنترل محتوای ورودی از اینترنت به سیستم

  • 1 replies
    1. میلاد says:

      بیشتر از ده ساله که کاربر این آنتی ویروس هستم نسخه های این آنتی ویروس در قدیم زیر 2009 سنگین بود اما از سال 2010 به بعد ضمن امنیت بالا خیلی سبک شدن تا میزانی که بعد از سال 2013 از دسته سبکترین ها شد و روی هر سیستمی کمترین میزان پردازش و امنیت بسیار بالایی دارن این محصول رو من مدتهاست تخصصی بررسی کردم میشه گفت محصول کاملی هست اما متاسفانه سیمانتک که سالها به روی آی پی ایران باز بود این بار اکانت و فعالسازی رو برای نورتون سکیوریتی 2015 رو آی پی ایران بست در حالی که نسخه های زیر 2015 باز هستن

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *