دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Active NTFS Data Recovery Toolkit

نرم افزار Active NTFS Data Recovery Toolkit ابزاری است بسیار قدرتمند برای بازیابی اطلاعات در سیستم عامل که کاربران می توانند به کمک این نرم افزار اطلاعات از دست رفته ی خود را ریکاوری کنند . کار نرم افزار Active NTFS Data Recovery Toolkit بازیابی اطلاعات جعبه ابزار مجموعه ای از ابزار برای تجزیه و تحلیل مشکلات با پارتیشن های NTFS و فایل ، و بازیابی اطلاعات در حالت دستی و خودکار است . حالت کتابچه راهنما به کاربر اجازه می دهد تا شما را به تجزیه و تحلیل ساختار دیسک و تعریف مشکل با استفاده از ویرایشگر دیسک نرم افزار . شما می توانید این مشکل را با استفاده از دیسک ویرایشگر ، یا شامل مدیریت پارتیشن نرم ، مایکروسافت ویندوز و … حل کنید . برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که فایل های مهم خود را در سیستم عامل از دست می دهند و یا ناخودآگاه آن ها را پاک می کنند که با استفاده از نرم افزار Active NTFS Data Recovery Toolkit می توانند به بازیابی آن ها پرداخته و با انتخاب کردن درایو مورد نظر و با استفاده از ابزار های File Recovery و Partition Recovery هارد دیسک خود را تجزیه تحلیل کنید .  

ویژگی های نرم افزار Active NTFS Data Recovery Toolkit :

– امکان بهبود NTFS راهنمای گام به گام برای مشکل کشف و تثبیت در حالت دستی و خودکار می باشد

– قابلیت ویرایشگر برای مشاهده ، بازرسی و ویرایش محتوا از بخش های دیسک اولیه بر روی USB ، دیسک HDD ، فلاپی ، CD رسانه ، دی وی دی و بلو ری

– مدیریت پارتیشن ها

– بازیابی پارتیشن های حذف شده و یا آسیب دیده NTFS

– ایجاد ، حذف ، فرمت ، تغییر خواص و نام پارتیشن های کامپیوتر شما

– امکان اسکن دیسک ها و تشخیص حجم و فایل های حذف شده و یا آسیب دیده

– بازیابی فایل های پاک شده و یا از دست رفته بر روی هارد

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *