دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Active Partition Recovery Ultimate v21.0.0

Active Partition Recovery Ultimate

نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات پارتیشن های هارد دیسک می باشد. امروزه نرم افزارهای زیادی برای بازیابی اطلاعات وجود دارن که بعضی از آنها قابلیت های فراوانی دارند بعضی سرعت بالا در بازیابی اطلاعات و تعدادی دیگر ظاهر کاربرپسند و مراحل آسان و تعدادی دیگر توانایی بازیابی درصد بیشتری از اطلاعات را دارا می باشند. نرم افزار Active Partition Recovery Ultimate ترکیبی از همه ویژگی های بیان شده می باشد. همچنین ممکن است به دلیل ویروسی شدن سیستم اطلاعات موجود بر روی درایور های شما از دست رفته باشد و یا شاید هنگام نصب ویندوز و در مراحل پارتیشن بندی و از روی ناآگاهی یک درایو را کاملا فرمت کرده باشید و گاهی اوقات نیز ممکن است نرم افزارهای پارتیشن بندی به درستی فعالیت خود را انجام نداده باشند و یا شرایط خارجی مثل قطعی برق در حین انتقال فایل باعث شده است تا اطلاعات درایو شما از بین برود. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار Active Partition Recovery Ultimate وجود یک نسخه از فایل ISO برای ساخت دیسک های اضطراری به صورت Bootable می باشد که این فایل را علاوه بر سی دی می توانید بر روی فلش نیز کپی کرده در شرایطی که به سیستم دسترسی ندارید با استفاده از این دیسک به راحتی بتوانید اطلاعات پارتیشن های از دست رفته را بازیابی نمایید. همچنین این نرم افزار از دیسکهای RAID نیز پشتیبانی کرده و توانایی اسکن به صورت عمیق و به صورت سطحی را برای بازیابی اطلاعات شما فراهم می نماید. حالت سطحی بیشتر مناسب مواقعی است که زمان زیادی از حذف اطلاعات سپری نشده باشد اما در غیر این صورت حالت عمیق می تواند با دقت بیشتری حتی پارتیشن هایی که مدت ها از حذف اطلاعات و یا خرابی آن می گذرد را نیز بازیابی نموده و اطلاعات شما را نجات بدهند.

نام: Active Partition Recovery Ultimate
حجم فایل: 979 مگابایت
شرکت سازنده: partition-recovery.
ورژن: v21.0.0
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/09/15 نسخه Active Partition Recovery Ultimate اضافع شد.
  • 2 replies
    1. مهدی says:

      سلام خسته نباشید .
      من هرکاری که کردم فایل ها پخش نشدن .من هم هیچ ‌چیزی‌توهارددیسک ‌نریخته بودم . چکار کنم .ولی هاردم دوبار پارتیشن بندی شده

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *