دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016

نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016 نام دیگر از نرم افزار های قدرتمند شرکت Autodesk است . این نرم افزار ابزارهای الکتریک ، لوله کشی و مکانیک را برای طراحی پیچیده ترین سیستم های ساختمانی فراهم کرده است . نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016 می تواند با استفاده از قابلیت ایجاد تصاویر حرفه ای ، تصویر واضحی از پروژه را برای کاربران فراهم کند . این نرم افزار در زمینه ی ساخت و طراحی های منابع طبیعی ، تولید مهندسی ، ساخت و ساز  و زیرساخت های مدنی بسیار کار آمد می باشد . نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016 در طراحی و ساخت و ساز حرفه ای ایده از مفهوم به ساخت و ساز با یک رویکرد مبتنی بر مدل هماهنگ و سازگار است . در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه ای و با وجود شمایل و شکلک های هر قسمت از تاسیسات می توان با کشیدن آن ها در صفحه سریعاً و به بهترین و دقیق ترین شکل طرح تاسیسات را به وجود آورد . یکی دیگز از ویژگی های خوب نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016 پشتیبانی کامل از فرمت های سه بعدی DWF است که سهولت کار را بسیار بالا میبرد . همچنین با این نرم افزار می توان بسیار سریع اسناد و طرح های تاسیسات را مرور و مدیریت نمود . امروزه با گسترش یافتن ساخت و ساز های ساختمانی نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016 می تواند در این امر کمک بسیار به معماران و مهندسین این رشته کند و با بهره گیری از ابزار های پیشرفته این نرم افزار بهترین پروژه را طراحی کنند . در این نرم می توان اسناد و فایل های ساخته شده را با برنامه های دیگر شرکت اتودسک مانند آرشیتکت ، الکتریکال و مکانیکال به اشتراک گذاشت و همچنین می تواند مورد استفاده پیمانکاران پروژه های ساختمانی ، سازندگان تاسیسات ، تاسیسات پتروشیمی و … قرار گیرد .

ویژگی های نرم افزار Autodesk Revit MEP 2016 :

– پشتیبانی کامل از فرمت های سه بعدی DWF

– دارای ابزارهای الکتریک ، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک را برای طراحی پیچیده ترین سیستم های ساختمانی

– به اشتراک گذاری اسناد و فایل ها با برنامه هایی نظیر اتوکد آرشیتکت ، الکتریکال و مکانیکال

– طراحی الکتریک مانند شبکه برق ساختمان، و لوله کشی

RevitВ® software provides mechanical, electrical, and plumbing (MEP) engineers with tools to design even the most complex building systems. Revit supports Building Information Modeling (BIM), to help drive more accurate design, analysis, and documentation of efficient building systems from concept through construction. Information-rich models support design throughout the building lifecycle

  • 6 replies
    1. amin says:

      فایلها رو که اکسترکت میکنم تو پوشه setup دو تا فایل وجود داره که وقتی روشون کلیک میکنم شروع به خارج شدن از حالت فشرده میشه و وقتی تموم میشه عملیات نصب شروع میشه ولی مشکل اینه که زمان نصب گیر میکنه چون ادامش تو فایل دومه. چطور باید ادامه نصب رو انجام داد؟لطفا سریع راهنمایی کنید.ممنون.

      پاسخ دادن
          • Saeed Safaee says:

            دوست عزیز فایل ها رو دانلود و تست کردم مشکلی نداشت و راحت اکسترکت شد . شما پسورد رو درست وارد میکنید ؟ www.download.ir با حروف کوچک و بدون فاصله . و این که مطمئن شوید تمام فایل ها کامل دانلود شده باشند .

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *