دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار CrossFTP Enterprise v1.99.0

نرم افزار Crossworld CrossFTP Enterprise ابزاری است بسیار قدرتمند برای کلاینت اف تی پی ، می توان گفت نرم افزار Crossworld CrossFTP Enterprise علاوه بر اینکه ابزاری برای همگام سازیست یک Client جامع از FTP , FXP , SFTP , WebDav و S3 نیز هست . این نرم افزار با محیط کاربری مرورگر مانند خود کار را برای کاربران ساده کرده و حتی کاربران تازه کار نیز تنها در چند دقیقه با آن آشنا می شوند . نرم افزار Crossworld CrossFTP Enterprise به کاربران اجازه می دهد تا آرشیو ها را مرور ، استخراج و فشرده سازی کنند . شما در یک ISP ، دانشگاه و یا هر شرکت دیگر قادر به اشتراک گذاشتن فایل های خود هستید .کاربران در این نرم افزار امکان مشاهده ، استخراج و فشرده سازی فایل ها ، پشتیبانی از یونیکد ، پشتیبانی از اتصال امن و پروتکل های مختلف ، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت اشتراک فایل و …  را داشته باشند و به راحتی قادر خواهید بود به انتقال و دریافت فایل های مورد نظر خود توسط پروتکل FTP بپردازید .

 

CrossFTP Enterprise is a powerful FTP, FTPS, SFTP, FXP, WebDav, Amazon S3, Amazon Glacier, Microsoft Azure, and Google Storage client for Windows. Compared with CrossFTP Pro, it further features CrossFTP Commander, site-local-site transfer and Email notifications to automate your data sync/migration between any sites and protocols.

ویژگی های نرم افزار Crossworld CrossFTP Enterprise :

– امکان اتصالات سایت در داخل یک پنجره

حفاظت از رمز نگاری سایت شما

– قابلیت فشرده سازی ، استخراج و فهرست بایگانی

– پشتیبانی از یونیکد ، CJK

تهیه کردن یک لیست طولانی از فایل در فلش

جستجو آیتم در وب با یک کلیک

– دارای قابلیت زوم و پیش نمایش

– پشتیبانی از IPV6

– پشتیبانی از Amazon S3

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/8/1 نسخه جدید CrossFTP Enterprise v1.99.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *