دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر CyberLink PhotoDirector Suite v8.0.2303.4

نرم افزار Cyberlink Photodirector Suite ویرایش قدرتمند تصاویر که توسط شرکت سایبرلینک ارائه شده است محیط جذاب و گرافیکی را برای کاربران در نظر گرفته است . نرم افزار سایبرلینک این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند تصاویر را دسته بندی ، ویرایش ، تنظیم کنند . ابزارهای در نظر گرفته شده در نرم افزار به صورت کامل می باشد و  کاربران میتوانند تصاویر را به صورت دلخواه ویرایش کنید . تنظیمات مربوط به تنظیم RGB برای کنترل رنگ و کنتراست نور ، پشتیبانی و تبدیل تصاویر HDR , پیش نمایش تصاویر ویرایش شده در نرم افزار پشتیبانی میشود . نرم افزار برای عکاسان ابزارهایی را در نظر گرفته است که میتوانند تصاویر شگفت انگیزی را خلق کنند .

سایر توضیحات: استفاده از ابزار Eye Blinger و Wrinkle Removal به کابران این دسترسی را میدهد تا بتوانند زردی دندان ، قرمزی چشم و چین و چروک چهره را از بین ببرد . ادغام 5 تصویر به صورت مستفیم در نرم افزار برای ساخت تصاویر HDR پشتیبانی میشود . ابزارهای کنترل کنتراست نور و سایزبندی در صفحات به صورت اختصاصی برای هر تصاویر به صورت جداگانه قابل تنظیم می باشد . ذخیره سازی تصاویر با فرمت های مختلف تصاویر توسط نرم افزار پشتیبانی میشود و کاربران میتوانند تصاویر خود را به صورت مستقیم بر روی شبکه های اجتماعی آپلود کنند . نرم افزار ارائه شده از دو مجموعه نرم افزارهای مکمل Cyberlinke ColorDirector /  Cyberlinke PhotoDirector تشکیل شده است . شما می توانید این نرم افزار را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید .

 

ویژگی نرم افزار Cyberlink Photodirector :

– ابزار کامل ویرایش تصاویر

– استفاده از ابزارهای کنترل نور و کنتراست

– استفاده از قلم های مختلف نقاشی

– حذف چین و جروک تصاویر

– ابزار از بین بردن زردی دندان

– استفاده از ابزارهای کپی رایت

– پشتیبانی از فایل های RAR

– آپلود و اشتراک گذاری فایل ها

– آپلود بر روی شبکه های اجماعی

– تعویض آسان رنگ ها

– استفاده از فیلترهای رنگی

– ذخیره سازی با فرمت های مختلف تصاویر

 

CyberLink PhotoDirector

به روز رسانی :

1395/11/12 نسخه جدید اضافه شد .
  • 2 replies
    1. ماهان says:

      اقا این چجوریه هرکار میکنم نمیتونم کدکارو فعال کنم دوستان راهنمایی کنن…گزینه ی 4K رو انتخاب میکنم هیچی باز نمیشه که

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *