دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Easy CAD Converter

نرم افزار Easy CAD Converter ابزاری است بسیار قدرتمند برای تبدیل انواع فایل های نقشه کشی های اتوکدبه یکدیگر ، در این نرم افزار کاربران می توانند در میان تبدیل هر فایل به  DXF , DWG , DWF بدون نیاز به اتوکد . ارتقا یا تنزل فایل های DXF , DWG , DXF را به راحتی تنها با چند کلیک بدست آورند . امروزه با پیشرفته شدن نرم افزار اتوکد ، نوع خروجی در این نرم افزار ها فرق کرده است به گونه ای که فرمت های خروجی فایل های نرم افزار اتوکد با همدیگر متفاوت است و شما نمی توانید نقشه های اتوکد 2014 را با اتوکد 2010 یا 2008 باز کنید . نرم افزار Easy CAD Converter به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به نصب نرم افزار اتوکد فایل های و ورژن ها مختلف اتو کد را به هم تبدیل کنید . با این نرم افزار شما می توانید به تبدیل نقشه های اتوکد نظیر DXF ، DWG ، DWF به یکدیگر بپردازید . امکانات دیگر این نرم افزار عبارتند از تبدیل دسته ای ، جستجوی خودکار برای طراحی فایل در پوشه انتخابی خود ، لیست فایل های قابل ویرایش ، جمع آوری فایل های طراحی از مکان های مختلف و … که شما با نصب کردن نرم افزار Easy CAD Converter می توانید با قابلیت های خوب این برنامه آشنا شوید .

ویژگی های نرم افزار Easy CAD Converter :

– امکان تبدیل هر نوع فرمت به فرمت های دیگر از جمله DXF , DWG , DWF

قابلیت تبدیل فایل های طراحی از DXF به DWG , DXF به DWF , DXF به DWG , DXF  DWF به DWG , DWF به DXF

امکان جستجو به صورت خودکار برای رسم فایل های موجود در پوشه انتخاب از جمله پوشه خود

لیست فایل های قابل ویرایش جمع آوری فایل های طراحی از مکان های مختلف

– محافظت از پروژه های اتوکد از بروز کرم ها ، اسب های تروجان ها ، ویروس ها ، جاسوس افزارها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و …

پشتیبانی از  اتوکد 2014 , 2013 , 2012 , 2011 , 2010 , 2009 , 2008 , 2007 , 2006 , 2005 , 2004 , 2002 , 2000 , R14 , R9 DXF , DWG

تصویری از محیط نرم افزار Easy CAD Converter

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Easy CAD Converter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *