دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Locko قفل گذاری برای مک

آخرین نسخه نرم افزار Locko قفل گذاری برای مک اطلاعات کامپیوتر شخصی شما را بصورت کاملا حرفه ای پنهان می کند. به کمک نرم افزار Locko می توانیم از تمامی اطلاعات مهم و برنامه های مورد نظر خود محافظت می کند. نرم افزار قفل گذاری برای مک به نوع خود بی همتاست و این نرم افزار قدرتمند و ساده تمامی اطلاعات شخصی و محرمانه شما را از دید دیگران پنهان کرده و می توانید برای روی تمامی آنها رمز قرار دهید. این نرم افزار از رمز گذاری AES-256 برای محافظت از فایل های شما استفاده می کند. نرم افزار Locko می تواند بر روی تمامی فایل ها از جمله عکس, موزیک, ویدیو, یادداشت ها, اطلاعات, نرم افزارهای کاربردی و حساس, اطلاعات مهم و … رمز عبور قرار دهد. نرم افزار قفل گذاری برای مک امکان همگام سازی با iCloud را به شما می دهد و از آخرین نسخه سیستم عامل OS X Yosemite پشتیبانی کرده و سازگاری کامل دارد. امروزه این نرم افزار در اپل استور با قیمت $19.99 دلار به فروش می رود که ما جدیدترین ورژن این نسخه را بصورت رایگان در اختیارتان قرار داده ایم. امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

ویژگی های نرم افزار Locko :

– پنهان کردن تمامی اطلاعات مهم

– محافظت از برنامه ها

– قرار دادن رمز روی عکس

– قرار دادن رمز روی ویدیو

– قرار دادن رمز روی یادداشت ها

– قرار دادن رمز روی اطلاعات مهم

– قرار دادن رمز روی نرم افزارهای مورد نیاز

– همگام سازی با iCloud

– سازگاری با آخرین نسخه سیستم عامل OS X Yosemite

Locko is the most secure way to store your sensitive personal information. It makes your everyday life much easier. You need to remember only one password from now on.-Fixes a possible crash when importing from a 1Password database.-Fixes a stability issue with the browser extension-Added some user interface enhancements-Numerous other fixes and improvements.by Enriski.Good app. Intuitive interface, and looks and feels like OSX, but lacks Wifi sync

[KGVID width=”600″ height=”350″]https://download.ir/wp-content/uploads/2015/08/Locko-www.download.ir_.mp4[/KGVID]

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *