دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley LumenRT Connect Edition 15 v16.15.74.04 ساخت انیمیشن و مدلسازی

Bentley LumenRT Connect Edition یک نرم افزار قدرتمند که در زمینه رندرینگ و طراحی مدل های سه بعدی برای معماران و طراحان بسیار کاربرد دارد . نسخه 2015.5 نرم افزار LumenRT توسط کمپانی قدرتمند و مشهور e-on Software برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است ، این شرکت پیشرو در تولید نرم افزار های مهندسی و طراحی می باشد . نرم افزار LumenRT دارای یک ابزار Real-Time Visualization می باشد که معماران و کاربران با بهره گیری از آن می توانند ایده های خود را که نظیر طراحی های سه بعدی ، ساخت مکان های مختلف مانند مناظر طبیعی می باشد را پیاده سازی کنند . نرم افزار LumenRT این قابلیت را دارا می باشد که کاربر بتواند در  آن به ساخت و رندرینگ طرح های سه بعدی به صورت خروجی فیلم ، تصویر و نرم افزار چند رسانه ای می باشد . در نرم افزار LumenRT طراحی در یک بافت طبیعی غنی با اضافه کردن درختان فصلی ، حرکت وسایل نقلیه ، شخصیت های متحرک ، باد آسمان و اراضی را تجربه کنید . در این نرم افزار می توانید برای ایجاد تصاویر ، فیلم ها ، و رسانه حرفه ای با کیفیت به طور مستقیم ازبرنامه های CAD / BIM   از نرم افزار های Autodesk Revit , Bentley MicroStation , Graphisoft ArchiCAD استفاده کنید . وارد کردن دیتاهای مختلف نرم افزارهای سه بعدی سازی روز دنیا مثل Vue ، Modo ، Cinema 4D ، Maya ، 3ds Max و همینطور Autocad نیز در این نرم افزار فراهم شده است که سهولت کار را برای شما بالا تر برده است .  موقعیت ، جهت و مقیاس ورودی جدید عددی به شما اجازه می دهد تا دقیقا محتوای وارد شده خود را در صحنه LumenRT قرار دهید .


بررسی ویژگی‌های Bentley LumenRT 15

جاده‌ها و بزرگراه‌ها

تولید فرآیندی ساختمان و امکانات

امکانات برق و گاز

راهکارهای نقشه‌برداری، ثبت‌خاکمانی، GIS، شهرهای سه‌بعدی

راهکارهای معدن نقشه‌برداری و مطالعه آب و فاضلاب راه‌آهن و حمل و نقل عمومی

تولید انرژی

نام: Bentley LumenRT Connect Edition
حجم فایل: 1.98 گیگابایت
شرکت سازنده: Bentley
تاریخ انتشار: 2021
ورژن: v16.15.74.04
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 11 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/11نسخه v16.15.74.04 اضافه شد.
  • 7 replies
    1. f.m says:

      سلام من نرم افزار رو نصب کردم و دقیقا طبق راهنمای نصب نصبش کردم ولی وقتی داخلش میشم نمیتونم از هیچ کدوم از آبجکت هاش استفاده کنم و یه پیامی واسم میاد مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنین

      پاسخ دادن
    2. kati says:

      سلام من نصب کردم هرچی گفته شد انجام دادم blrtupd13-tpc محل نصب کپی کردم بعد موقع اجرای نرم افزار یه پیامی میاد که پیدا نشد و لوگین بشین … چرا؟ میشه لطفا کمکم کنید

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید و تمام فایل های داخل پوشه blrtupd13-tpc را در پوشه ای که نرم افزار داخلش نصب شده کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.

        پاسخ دادن
    3. امیر says:

      سلام و وقت بخیر ببخشید امکانش هست فایل کرک رو به صورت جداگانه آپلود کنید برای دانلود بسیار ممنون میشم

      پاسخ دادن
    4. مورتضی says:

      سلام برای اکتیو کردن لومن ارتی 2015.5 و دریافت شماره سریال به چه صورت است

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *