دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite

نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite Content ابزاری است برای کسانی که در زمینه ساخت موسیقی و ویرایش فایل های صوتی فعالیت می کنند . در نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite Content کاربران می توانند با یک حرکت کاملا ساده فایل های انتخاب شده ی خود را به هر کیفیتی که می خواهند تنظیم کنند و همچنین می توانید با ابزار های مختلفی که در نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite Content قرار گرفته شده است چند فایل صوتی را با هم ترکیب کنید و یک اثر متنوعی را بوجود آورید . این نرم افزار یک راه عالی برای مسترینگ حرفه ای CD/DVD استفاده است . کارایی بالا همراه با یک رابط کاربری حرفه ای ، کار با DAW متناسب با نیاز های کاربر این نرم افزار را به یکی از بهترین ابزارهای ساخت و ویرایش موسیقی تبدیل کرده است . مسترینگ حرفه ای در نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite گونه ای شکل گرفته شده است که کاربر به خوبی می تواند بهترین اثر خود را با بهترین ابزار ها بسازد . با ترکیب کردن چند فایل صوتی به یکدیگر می توانید قوی ترین موسیقی خود را در استدیو ها بسازید . فایل های خروجی این نرم افزار بسیار بالا است و بهترین ویرایش موزیک ها را تحویل کاربر می دهد .

 

ویژگی های نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite Content :

– امکان میکس و مسترینگ حرفه ای

– دارای صدا های طبیعی و صدا های ترکیبی

– ویرایش فایل های صوتی

– میکس کردن چند فایل صوتی با یکدیگر

– قابلیت خروجی گرفتن با کیفیت 348 کیلوهرتز

– میکس حرفه ای فایل های صوتی با کیفیت بالا

 

 دانلود آخرین نسخه نرم افزار Magix Samplitude Pro X2 Suite از دانلود فارسی با لینک مستقیم

  • 4 replies
    1. aryan says:

      ممنون از سایت فوق العادتون خیلی سپاس گذارم بخواطر این برنامه من نصب کردم و عالی هست قیمت این نرم افزتر 700 دلار امریکاست ولی تویه سایت شما من مجانی دانلود کردم و از اهنگ سازی لذت می برم ممنون از سایت خوبتون

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        با سلام
        دوست عزیز به دلیل عوض شدن قالب سایت و برطرف کردن تعداد زیادی از باگ ها زمان زیادی برای آپدیت و افزایش پست نبود. انشالله تا چند روز دیگر و به زودی زود تمامی این مشکلات برطرف میشه.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *