دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Microsoft Lync Server

نرم افزار Microsoft Lync Server یک نرم افزار پلت فرم ارتباطات رده سازمانی یکپارچه است . هرجا شما Lync mobile نصب کنید دستگاه ها ویندوز 8 و یا سیستم عامل های دیگر را اجرا می کنند . شما می توانید بدون ایجاد وقفه در انجام وظایف روزانه خود با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید . با استفاده از نرم افزار Microsoft Lync Server شما می توانید یک مشتری برای اطلاع از حضور ، پیام های فوری ، صوتی و تصویری و غیره باشید . همچنین به عنوان یک کاربر Microsoft Lync Server می توانید به هر کاربر دیگر با Skype تماس بگیرید و در نتیجه به طور کامل با میلیونها نفر از مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید .

 

ویژگی های جدید نرم افزار Microsoft Lync Server  :

پشتیبانی کامل از  پروتکل مدرن IPv6 و همچنین به عنوان پلاگین VDI که سازگاری کامل با ارتباطات صوتی و تصویری در دسکتاپ مجازی را فراهم می کند . برای ویدئو در حال حاضر به طور کامل توسط همه کدک های تجاری H.264 SVC پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت چت با Skype در مایکروسافت لینک به یکی ار ویژگی های برجسته آن تبدیل شده است .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *