دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Norton Mobile Security برای اندروید

نرم افزار Norton Mobile Security آتی ویروسی قدرتمند نورتون برای محافظت از دیوایس های اندروید که کاربران با نصب کردن این برنامه در موبایل و تبلت می توانند از ورود ویروس و فایل های مخرب در دیوایس خود جلوگیری کنند . Norton یک نرم افزار قوی است که محبوبیت خاصی در سیستم های ویندوز پیدا کرده است و کاربران می توانند با خیالی آسوده در دنیای مجازی به وبگردی بپردازند . حال شما می توانید نرم افزار Norton Mobile Security قوی را در گوشی اندرویدی خود داشته باشید و دیوایس خود را در برابر فایل های مخرب ، کرم ها ، کی لاگر ها و … امن نگه دارید .

 

ویژگی های نرم افزار Norton Mobile Security :

محافظت از گوشی های هوشمند اندروید

اسکن و حذف برنامه های که موجب کند شدن سیستم عامل شما میشود مانند ویروس هایی مختلفی که از اینترنت در گوشی نفوذ پیدا می کنند .

– قابلیت اسکن حافظه های جانبی SD و محافظت در برابر بدافزار های خارجی

– کنترل امنیتی برای همه دستگاه ها با مدیریت مبتنی بر وب

 

Protects your smartphone or tablet
Use SMS to remotely lock your lost or stolen phone
Scan and remove apps that have malware/viruses, that can harm or slow your device

Norton Mobile Security protects you and your Android™[4] devices against threats such as malicious apps, theft or loss, and websites designed to steal your information and money. More importantly, Norton provides proactive protection against potentially risky apps that could leak your personal information and content, excessively use battery and data or have intrusive behavior. Norton Mobile Security puts you in control of your mobile experience

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *