دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار رتریکا Retrica Pro v7.4.2 اندروید و ios

Retrica

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزار های عکسبرداری و افکت گذاری بر روی تصاویر ، برای سیستم عامل های اندروید و آیفون می باشد . نرم افزار Retrica دارای 80 فیلتر مختلف ، امکان ایجاد آثاری بسیار زیبا و خلاقانه را به کاربران می دهد . از قابلیتهای جالب دیگر این این نرم افزار این است که میتوانید آن را طوری تنظیم کنید که بصورت متوالی و در بازه های زمانی تعیین شده اقدام به عکاسی کند که برای ساخت کلیپهای ویدیویی بسیار مناسب است . بیش از 100 میلیون در جهان از این نرم افزار در دیوایس های مختلف خود استفاده می کنند و به این معناست که نرم افزار Retrica یکی از محبوب ترین نرم افزار های عکاسی تبدیل شده است .

امروزه با زیاد شدن اسمارتفون های مختلف در سیستم عامل های مختلف کاربران در همه ی مکان ها دیدنی و تفریحی که می روند عکاسی را در اولویت اول خود قرار می دهند و همچنین عکسبرداری سلفی به صورت خیلی حرفه ای با نرم افزار Retrica امکان پذیر است . اپلیکیشن Retrica هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که شما می توانید این نرم افزار محبوب را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . نرم افزار رتریکا قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید 4.1 به بالا و آی او اس 8.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

  • ویژگی های نرم افزار Retrica :

  • – امکان قرار دادن افکتهای زیبا بر روی تصاویر
  • – قابلیت تایمر عکاسی
  • – امکان ساخت کلاژهای زیبا
  • – امکان استفاده از حاشیه های زیبا برای عکسها
  • – امکان استفاده از لوگوهای مختلف به عنوان واترمارک
نام: Retrica
حجم فایل: 45 مگابایت
ورژن: v7.4.2
ژانر: عکاسی-ادیت عکس
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1400/03/10 نسخه v7.4.2 اضافه شد.
  • 8 replies
    1. Nashenas says:

      باسلام من از همون اول كه اين برنامه رو دانلود كردم صفحه اش سياه بود براي ايپد ميخواستم ممنون ميشم كمك كنيد.

      پاسخ دادن
    2. Repter says:

      سلام این ورژن برنامه ای که در سایت قرار دادید نسخه رایگان هستش
      لطفا نسخه خریداری شده و کامل رو بذارین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *