دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار تخصصی مهندسی مکانیک SolidThinking Evolve v2016.2.6160

نرم افزار 2016 SolidThinking Evolve ابزاری است بسیار قدرتمند جهت طراحی های مهندسی و مدل سازی رشته های مکانیکی می باشد . این نرم افزار توسط شرکت SolidThinking به بازار عرضه شده است. نرم افزار 2016 SolidThinking Evolve طراحی مفهومی می باشد که به کمک طراحان جهت سرعت دادن به طراحی های خود می آید. این نرم افزار مخصوص طراحی های صنعتی بوده و با استفاده از آن می توان محصولاتی همچون خودرو ، موتورسیکلت ، ساعت ، بطری ، جواهرات و … را طراحی کرد . برادران الکس Mazzardo و ماریو Mazzardo پروژه solidThinking را در سال 1991 با گیدو Quaroni آغاز به طراحی کردند . نرم افزار 2015 SolidThinking Evolve  به عنوان بهترین نرم افزار جدید در زمینه ی  CAD و 3D در نمایشگاه NeXTWORLD در سان فرانسیسکو انتخاب شد ، سال ها پس از انتشار این نرم افزار SolidThinking Evolve توانست طرفدارهای زیادی را جذب کند . نرم افزار 2016 SolidThinking Evolve برای کسانی که در رشته های مهندسی مکانیک فعالیت می کنند بسیار کار آمد می باشد و می توانند طرح های دلخواه خود را در صنعت مکانیک پدید بیاورند . مهندسی مکانیک شاخه ‌ای از مهندسی است که با طراحی ، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ها سر و کار دارد. همچنین این رشته در ارتباط نزدیک با ماشین هایی است که کارهای متنوع بسیار و یا تبدیل انرژی‌های مختلف نظیر انرژی خورشید، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به انرژی حرکتی انجام می‌ دهند ، کاربران با دانلود کردن نرم افزار 2015 SolidThinking Evolve می توانند از قابلیت های پیشرفته این نرم افزار بهره مند شوند .

ویژگی های نرم افزار SolidThinking Evolve :

– قابلیت طراحی و مدل سازی سه بعدی 3D

– ابزاری مفید برای مهندسین مکانیک

– جستجوی پیشرفته مدل سازی بر اساس خطوط منحنی NURBS

سطح آلی آزادی مدلسازی

پارامتری کنترل مدل سازی جامد

– دارای یک موتور رندر قوی

– دارای  یک مجموعه کامل از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته به محاسبه مساحت ، حجم ، طول و انحنا ، و همچنین به عنوان یک منطقه سایه دار زمان واقعی سیستم نمایش تجزیه و تحلیل

صادرات در فرمت های مختلف

اطمینان از تبادل آسان داده ها با CAD

SolidThinking Evolve

به روز رسانی :

1395/05/13 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *