دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار WonderFox DVD Video Converter v27.6 – Win

WonderFox DVD Video Converter

ابزاری است برای تبدیل فایل های ویدویی با کیفیت بسیار بالا که کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند فیلم های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهند و شروع به تبدیل فایل های دی وی دی با کیفیتی بالا کنند . آیا می خواهید برای دیدن یک فیلم با کیفیت بالا لذت کافی را در کنار خوانواده و دوستان خود ببرید ؟ شما با دانلود کردن نرم افزار WonderFox DVD Video Converter یک سینما خوانواگی حرفه ای را به خانه ی خود می برید . یکی از قابلیت های پرکاربرد این نرم افزار قابلیت رایت و کپی برداری از DVD های محافظت شده و یا کد گذاری شده می باشد که قادر به شناسایی انواع سیستم های کدینگ امنیتی فایلهای ویدئویی می باشد و این امکان را برای کاربر ایجاد می نماید که به راحتی از بیشتر دی وی دی های رمزگذاری شده کپی تهیه نمایند . نرم افزار WonderFox DVD Video Converter دارای قابلیت تبدیل انواع فرمتهای ویدئویی نظیر HD AVI , HD MP4 , HD MOV , FLV , HD WMV , AVI , MP4 , VOB , MKV , WMV , MPEG و … به یکدیگر می باشد . یکی از دیگر ویژگیهای محبوب این نرم افزار قابلیت دانلود فایلهای ویدئویی آنلاین از سرویسهای اشتراک ویدئو نظیر YouTube , Facebook , Vimeo , Liveleak و … می باشد . این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا به آسودگی فیلم های دلخواهتان را با صفحه نمایش دیوایس های محبوب مانند iPhone 6 , iPhone 6 Plus , iPhone 5s , Galaxy Note 4 و تمامی دیوایس های شرکت سامسونگ ، سونی ، اچ تی سی ، نوکیا و بلک بری تنظیم کنید .

نام: WonderFox DVD Video Converter
شرکت سازنده: video converter factory
ورژن: v27.6
آپدیت: 21 آبان 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/08/21نسخه WonderFox DVD Video Converter v27.6 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. امیرحسین says:

      سلام ببخشید من این نرم افزار رو نصب کردم و کرکش رو کپی کردم ولی نمیدونم شماره سریالشو کجا باید کپی کنم ؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *