دانلود CRYENGINE v5.7 نرم افزار موتور بازی سازی کراینجین

CRYENGINE نام یکی از 3 موتور قدرتمند بازی سازی از شرکت آلمانی Crytek می باشد . این موتور قدرتمند از تکنولوژی موشن کپچر استفاده می کند به طوری که افراد مختلف در یک استدیو لباس های مخصوصی می پوشند و سنسور هایی را به خود متصل می کنند که توسط این سنسور ها حرکات ثبت می شود که باعث می شود این نوع حرکات بسیار طبیعی به نظر برسند . شرکت کرای تک در سال 1999 توسط برادران Cevat بنیانگذاری شد و اکنون در 40 کشور در حال فعالیت می باشد که شرکت اصلی آن در آلمان می باشد . با عرضه بازی Far Cry موتور کرای انجین مورد توجه برنامه نویسان و شرکت های مختلف از جمله EA و Ubisoft قرار گرفت . همچنین با عرضه بازی Crysis و گیم پلی فوق العاده آن توسط Crytek باعث استحکام جایگاه این شرکت شد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به خصوصیات پیشرفته نورپردازی از جمله پشتیبانی از سایه برای تولید شیشه و SSDO نام برد . دانلود آخرین نسخه نرم افزار CRYENGINE کرای انجین بصورت تست شده و همراه با راهنمای نصب در ادامه مطلب … . همچنین می توانید این نرم افزار را از فروشگاه سایت سفارش دهید و پس از دریافت آن درب منزل و یا محل کارتان وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید .

در نسخه 5.3 زبان جدیدی اضافه شده با نام Schematyc که به هر کسی این اجازه را می دهد که سیستم های گیم پلی را انتخاب کنید . همچنین ویژگی های منحصر به فردی که بصورت نسخه های آزمایشی منتشر شده براحتی قابل استفاده هستند . تغییرات کلی این نسخه شامل Schematyc (Beta Release) ، The Sandbox Editor ، Entity System Rework ، C# Refactor ، CMake Build System ، Built-in PhysX Support ، New Asset System (Beta Release) ، FBX Pipeline Improvements ، F-Key Workflow ، Support for High-DPI monitors ، User Analytics و Universal Query System (Beta Release) می باشند که در ادامه بصورت مختصر درباره آنها توضیح خواهیم داد .

Schematyc (Beta Release)

Schematyc یک زبان برنامه نویسی جدید برای تغییر ئ تعیین گیم پلی بازی می باشد . طراحان بازی از این پس می توانند از قدرت این زبان برای طراحی گیم پلی های مختلف خود مانند بلوک های سیمانی بدون نیاز به طراحی کلی استفاده کنند . این زبان بصورت آزمایشی منتشر شده و پس از بازخورد خوب توسط کاربران نسخه کامل آن ارائه خواهد شد .

Schematyc

The Sandbox Editor

ویرایشگر Sandbox مبتنی بر Qt-based است که در نسخه 5 منتشر شده است و تنها ویرایشگری است که در این نسخه پشتیبانی می شود . استفاده از ویرایشگر های قدیمی MFC-based دیگر توصیه نمی شود و در نتیجه دیگر در دسترس نیست . شما می توانید تفکر و تصمیم را در رابطه با این کار در داخل سایت نرم افزار ببینید . همچنین پیشرفت های دیگر درباره با ویرایشگر Schematyc  شامل پشتیبانی برای بالا بردن DPI نمایش بهتر انجام شده است . تصویری برای شما آماده شده که تغییرات این ویرایشگر نسبت به نسخه قبلی نمایش داده می شود .

Entity System Rework

در این نسخه پیرایش نهاد سیستم دوباره کاری به منظور ایجاد یک ثبات برای آینده و راه گسترش اشیای داخل بازی پیش بینی شده است . گسترش این مولفه برای ساختن پدیده جدید و پیچیده در این Playlist که نوشته شده و بصورت یک پلاگین برای نرم افزار cryengine عرضه شده که می توانید از اون روی نرم افزار استفاده کنید .

C# Refactor

یک بازنویسی بر روی یکپارچه سازی زبان C# در نسخه Cryengine 5 شده است . این تغییر عملکرد و سبک زمینه به منظور تطابق بیشتر با زبان دات نت بوده و از این پس تجربه کاری زیادی را می توانید با زبان C# داشته باشید . این می تواند شامل ارسال ویژگی های جدید در زبان C# باشد .

CMake Build System

در گذشته سیستم ساخت WAF به عنوان ابزار ساخت اولیه به کامپایل Cryengine مورد استفاده قرار گرفته است . با اینحال ساده کردن این مسیر با ساخت سوییچی به نام Cmake به عنوان سیستم جدید Cryengine انجام شده است . Cmake پلتفرم منبع باز برای ایجاد ساخت مستقل از کامپایلر است و کاملا مطابق با نیاز شماست .

Built-in PhysX Support

فن آوری فیزیک انویدیا در حال آمدن است به CRYENGINE در 5.3 آزادی به عنوان یک بتا، این خواهد بود که اولین بار است که کاربران را جایگزین ساخته شده است در به مجموعه CryPhysics اختصاصی ما در هنگام ساخت بازی های خود را دارند. با این کار تمام Cryengineers انعطاف پذیری بیشتری نسبت به قبل که آن را به انتخاب راه حل مناسب برای نیازهای فیزیک منحصر به فرد بازی خود را می آید.

New Asset System (Beta Release)

این نسخه بتا جدید اولین گام در راه به آینده در ایجاد ویرایشگر با گردش کار دارایی مرورگر رانده است . با این کار اعتماد به ویندوز اکسپلورر چیزی از گذشته را در هنگام کار بر روی پروژه CRYENGINE خود را خواهید داشت .

FBX Pipeline Improvements

مرحله اول در حال اضافه کردن توانایی برای ایجاد اسکلت شخصیت physicalized و ragdolls به عنوان بخشی از گردش کار وارد کننده سپری شده ، این اجازه به کاربران برای اختصاص گره مش به عنوان پروکسی برای استخوان. بهبود بزرگ دوم تولید خودکار پروکسی فیزیکی برای هندسه شخص به عنوان بخشی از گردش کار MeshImporter، این امکان را می دهد کاربران توانایی ویرایش این پروکسی را داشته باشند .

F-Key Workflow

به عنوان بخشی از نسخه مرورگر دارایی، ما نقشه برداری برخی از توابع معمول استفاده می شود به کلید های تابع برای یک گردش کار و حتی سریع تر و قابل درک تر است. در زیر یک لیست کوتاه از چند تن از نگاشت ارائه شده است:

F1 – راهنما / اسناد
F2 – مرورگر دارایی (ضامن)
F3 – پیدا کردن
F4 – برو به ویرایشگر سطح (با بسیاری از پنجره های مفید)
F5 – رفتن به بازی
F7 – صادرات به بازی

Support for High-DPI monitors

صفحه نمایش با وضوح بالاتر، به خصوص 4K، اغلب باید تراکم پیکسل قابل توجهی بالاتر از صفحه نمایش 1080p معمولی است. این به این معنی است که محتوای که به قابل خواندن بر روی صفحه نمایش های 1080p طراحی شده نیاز به به منظور اشغال مقدار مشابهی از فضای فیزیکی بر روی یک مانیتور 4K تنظیم شود.

User Analytics

CRYENGINE 5.3 در حال حاضر شامل یک سیستم تجزیه و تحلیل ترافیک کاربر (UAS). ما این را معرفی کرده اند به طوری که ما می تواند حوادث سفارشی گودال ماسهبازی ویرایشگر و بازی پرتاب جمع آوری کند. با جمع آوری داده های کاربر مانند؛

کدام ابزار گودال ماسهبازی استفاده می شود بیشتر
کدام ابزار گودال ماسهبازی استفاده می شود اغلب
کدام ابزار گودال ماسهبازی هستند در تمام استفاده نمی
چگونه اغلب کاربران آسیب دیده توسط سقوط
متوسط زمان بارگذاری چیست

Universal Query System (Beta Release)

یکی از نکات برجسته این سیستم این است که قادر به بلوک های ساختمان های اساسی برای نمایش داده های پیچیده به طور کامل توسط ارائه می شود، به عنوان مثال، کد بازی. که باعث می شود آن را آسان و ساده به گسترش. در آینده آن را به معنای جایگزین سیستم نقطه تاکتیکی CryAISystem است (TPS).

CRYENGIN

نام: CRYENGINE
حجم فایل: حجم هر فایل متفاوت است
شرکت سازنده: Cryengine
ورژن: v5.7
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/09/11 - نسخه CRYENGINE 5.7 اضافه شد .
  • 222 replies
    1. art says:

      درود فراوان،لطفا نسخه 5.7 lts قرار بدید.باید از طریق لانچر دانلود بشه. و اگه امکانش هست اکثر sdk های رایگان هم قرار بدید.
      تشکر

      پاسخ دادن
    2. محمدحسن غفاری says:

      سلام من وقتی این برنامه رو دانلود کردم ازم یک سری اطلاعات خواست. بعد من بهش اطلاعات رو دادم اومدم که وارد شم دیدم نمیزاره وارد بشم. ممنون میشم کمکم کنید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *