دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Aldnoah.Zero

Aldnoah.Zero انیمه سریالی در ژانر اکشن , علمی تخیلی می باشد که توسط استودیوی A-1 Pictures ساخته شده است . در سال 1972 یک شی باستانی در روی سطح کره ی ماه پیدا شد . با استفاده از تکنولوژی پیدا شده انسان ها به مرور زمان به مریخ سفر کرده و در آنجا زندگی می کردند . پس از آنکه مهاجران تکنولوژی پیشرفته تری را پیدا می کنند امپراتوری Vers پایه گذاری شد که اسرار مریخ و تمام آنچه در آنجا بود را تصرف کرد . پس از آن امپراتوری مذکور به سمت زمین اعلان جنگ کرد . در سال 1999 جنگ بر روی ماه باعث منفجر شدن سطح ان شد . ماه دیگر مکانی برای زندگی نبود و هرکس که در آن حضور داشت مجبور به ترک ماه شد . امپراتوری باقی مانده از مریخ نیز پراکنده شده و در کهکشان های مختلفی زندگی کردند . 15 سال بعد و در سال 2014 حمله به شاهزاده Vers باعث شد که این امپراتوری تدارک حمله ای دیگر به سمت زمین را ببیند .

دانلود انیمه سریالی Aldnoah.Zero

سایر توضیحات : انیمه اکشن Aldnoah.Zero توسط Ei Aoki کارگردانی شده است و Katsuhiko Takayama وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . Aoki که کارگردان نسبتا جوانی به شمار می آید تا به حال انیمه های مختلفی را کارگردانی کرده که می توان از Ga-Rei: Zero و Hourou Musuko به عنوان معروفترین آثار او نام برد از بازیگرانی که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند می توان به Zach Aguilar , Ben Pronsky و Ray Chase اشاره کرد .

دانلود انیمه سریالی Aldnoah.Zero

مشخصات انیمه سریالی Aldnoah.Zero :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – علمی تخیلی

– کارگردان : Ei Aoki

– استودیوی سازنده : A-1 Pictures

– تاریخ انتشار قسمت اول : 5 جولای 2014

– محصول کشور : ژاپن

– تعداد فصل : 2

– تعداد قسمت هر فصل : 12

– زمان هر قسمت : 25 دقیقه

– حجم هر قسمت میانگین : 280 مگابایت

– زبان : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– بازیگران : Zach Aguilar, Ben Pronsky, Ray Chase

– لینک IMDB

به روز رسانی :

1396/01/20 انیمه کامل شد .
  • 4 replies
    1. Kratos says:

      با سلام
      چرا سرعت سرورتون اینقد پایین اومده؟ الان سرعت دانلود از سایتتون بین 4 تا 20KB/s هست!!! (با سایتهای دیگه تست کردم مشکل از سیستم یا نت من نیست) لطفا رسیدگی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *