دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Dragon Ball Absalon

Dragon Ball Absalon نام انیمه سریالی در ژانر اکشن می باشد که توسط استودیوی Max Gene Animation ساخته شده است . چند سال بعد از پایان ماجرای GT قهرمانان داستان از یک زندگی آرام بخش و در آرامشی برخوردار است . رخدادهای بسیاری اتفاق افتاده است . به عنوان مثال Majuub و Pan با یکدیگر ازدواج کردند و الان صاحب بچه می باشند , Vegeta برای پیدا کردن قدرت بیشتر زمین را ترک کرده است و Gohan توانسته تکنیک های بسیاری را کشف کند . زمانی که همه چیز به خوبی در حال سپری شدن می باشد , این صلح توسط یک عامل مخرب از بین می رود . Dende یکی از شخصیت های این داستان با تمام مبارزان Z ارتباط برقرار می کند و آنها را در جریان این تهدید قرار می دهد . Majuub , Goten و Trunks به همراه Gohan خود برای مقابله با این تهدید آماده کرده اند .

سایر توضیحات : انیمه اکشن Dragon Ball Absalon توسط استودیوی که وظیفه ی ساخت Dragon Ball GT و Dragon Ball Super را برعهده داشته ساخته شده است از این رو همانند دو مورد ذکر شده این نسخه از انیمه نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . از بازیگرانی که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند می توان به Asia Mattu , Gavin Neal و Andy Yue اشاره کرد . این منی سریال در تاریخ 30 نوامبر 2016 منتشر شد .

گوارشی: بی اشتهائی، خشکی دهان، کاهش وزن، اسهال، یبوست،

مشخصات انیمه سریالی Dragon Ball Absalon :

– ژانر : انیمیشن – اکشن

– کارگردان : Kohta Hirano

– استودیوی سازنده : Max Gene Animation

– تاریخ انتشار قسمت اول : 30 نوامبر 2012

– محصول کشور : ژاپن

– تعداد فصل : 1

– تعداد قسمت : 5

– زمان هر قسمت : 22 دقیقه

– حجم هر قسمت میانگین : 331 مگابایت

– زبان : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– بازیگران : Asia Mattu, Gavin Neal, Andy Yue

– لینک IMDB

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *