دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Madagascar 3 Europes Most Wanted ماداگاسکار 3 همراه با دوبله فارسی

انیمیشن ماداگاسکار 3 (تحت تعقییب ترین های اروپا)  محصول سال 2012 کمپانی دریم ورکز آمریکا می باشد که سومین قسمت از این کارتون با این عنوان می باشد . خلاصه ای از داستان این کارتون : شخصیت های این کارتون شیری به نام آلکی , گورخری به نام مارتی , زرافه ای به نام ملمن و اسب آبی به نام گلوریا می باشد که پس از حوادث قسمت دوم قصد به ترک آفریقا می گیرند و می خواهند که به خانه شان یعنی باغ وحش نیویورک برگردند که در این مسیر طولانی مجبور به عبور از اروپا می باشند . اما در اروپا پلیس به آن ها اجازه عبور نمی دهد و آن ها مجبور هستند که به صورت پنهانی ار شهر های رم  , لندن و مونته کارلو عبور کنند . آن ها برای بازگشت به باغ وحش پارک مرکزی ابتدا باید پنگوئن را پیدا کنند . در این بین مسئول رسیدگی به حیوانات یعنی کاپیان دوبووا با آن ها دشمن می شود و می خواهد که آن ها را شکار کند . آن ها برای فرار از دست او به یک سیرک ملحق می شود و با حیوانات جدیدی مانند ببر , فوک و یوز پلنگی آشنا می شوند . در این بین آن ها کسی را پیدا می کنند که می تواند آن ها را از آتلانتیک عبور دهد و به مقصد برساند و باید کاری کنند تا توجه او را به خود جلب کنند تا بتوانند به هدف خود برسند .

درباره انیمیشن Madagascar 3 Europes Most Wante  :

ژانر : انیمیشن

زبان : انگلیسی + فارسی

– کارگردان : Eric Darnell

– نویسنده : Eric Darnell

– تهیه کننده : Mark Swift

– بازیگران : Ben Stiller -Chris Rock -David Schwimmer -Jada Pinkett Smith -Sacha Baron Cohen -Tom McGrath

– موسیقی : Hans Zimmer

– تدوین : Nick Fletcher

– مدت زمان فیلم : 93 دقیقه

– کیفیت فیلم : 720p – 1080p

تصاویر انیمیشن Madagascar 3 Europes Most Wanted :

madagaskar.www.download.ir madagaskar1.www.download.ir

لینک IMDB

دانلود انیمیشن Madagascar 3 Europes Most Wanted ماداگاسکار 3 با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 3 replies
    1. علی توکلی says:

      تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر، تشکر،

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *