دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots

انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots ، یک انیمیشن کارتونی در سبک ما جراجویی کمدی می باشد . این شخصیت که یکی از شخصیت های اصلی انیمیشن کارتونی شرک ساخته شرکت DreamWorks Animation می باشد ، در مدت کوتاهی محبوبیت بالایی پیدا کرده است و این محبوبیت موجب ساخت این انیمیشن سریالی شده است . داستان این انیمیشن کارتونی در رابطه با شخصیت محبوب و مظلوم اما شجاع و جنگجوی گربه چکمه پوش می باشد . در این انیمیشن سریالی بیننده شاهد مبارزه گربه چکمه پوش با دشمنان بی شماری می باشد که بر اثر شکسته شدن طلسمی که گربه چکمه پوش به طور غیر عمد آن را شکست آزاد شدند و به سوی شهر حمله ور شدند آنها قصد حمله به شهر San Lorenzo را دارند و می خواهند که مردم این شهر را به اسارت گرفته و از انها به عنوان برده استفاده کنند ، اما گربه چکمه پوش قصد جلوگیری از این حمله و نجات مردم بی گناه این شهر را دارد . انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots یک انیمیشن بسیار زیبا می باشد که بر پایه شخصیت گربه چکمه پوش در سال 2015 ساخته شده است .

دانلود انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots

سایر توضیحات : استودیوی Dream Works یکی از بهترین استودیوها در زمینه ساخت انیمیشن به شمار می رود و سابقه ساخت انیمیشن هایی سریالی نظیر The Mr. Peabody & Sherman Show و Dinotrux را در کارنامه ی خود دارد . گربه ی چکمه پوش یکی از شخصیت های اصلی کارتون شرک به شمار می رود که توانست در آن کارتون شخصیت محبوبی برای طرفداران باشد . به همین دلیل تصمیم به ساخت انیمیشن جدایی بر مبنای این شخصیت گرفته شد .

دانلود انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

– زبان : انگلیسی

– کشور سازنده : ایالات متحده

– کمپانی سازنده : DreamWorks Animation Television

– کارگردان : Doug Langdale

– نویسنده : Doug Langdale

– تعداد قسمت : 36 قسمت

– تعداد فصل : 4 فصل

– کیفیت :  720p

– زیرنویس فارسی : دارد

The Adventures of Puss in Boots

  • 4 replies
    1. ایرج فامیلی آبیل says:

      واقعا فوق العاده است میشه لطفا باقیه فصل هایش را هم بگذارید این برنامه خیلی طرفدار های زیادی دارد ممنون بخاطر این انیمیشن دیدنی با احترام فوق العاده فراوان خدا حافظ .

      پاسخ دادن
    2. و. موحد says:

      سلام
      ممنون از سایت خوبتون.
      من این کارتون رو دانلود کردم، تو توضیحات نوشته انگلیسی، ولی زبانش انگلیسی نیست.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *