دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی The Smurfs 1981

The Smurfs 1981 در سال 1981 توسط کمپانی Hanna-Barbera Productions ساخته شده است . کارگردانی فیلم انیمیشن The Smurfs 1981 بر عهده Peyo بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Here Are the Smurfs The Smurfs and the Magic Flute را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . این انیمیشن یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انیمیشن های سریالی می باشد که در غرب برای کودکان ساخته شده است و حاوی مطالب آموزشی برای کودکان می باشد که این امر خود ارزش این انیمیشن را چندین برابر می کند ، این مجموعه که به عنوان یک انیمیشن کمدی کار خود را در سال 12 سپتامبر 1981 آغاز کرد در مدت کوتاهی موفق به کسب جوایز بسیاری شد و کودکان و خوانواده های آنها این انیمیشن را به عنوان یکی از محبوب ترین انیمیشن های دهه 80 انتخاب کرده اند .

خلاصه داستان : اسمورف ها موجودات کوچک و آبی رنگ صلح جویی می باشند که داخل قارچ زندگی می کنند . تمام اسمورف ها در یک جنگل سرسبز و آرام زندگی می کنند . در این انیمیشن شما شاهد زندگی روزمره اسمورف ها می باشید و خواهید دید که آنها چگونه هر روز برای انجام کارهای متفاوت تلاش می کنند و در پایان روز با کمک دوستانشان از پس این چالش ها بر می آیند . در این مجموعه آنها در هر قسمت باید به مبارزه با گارگومل خبیث که قصد آزار و اذیت آنها را دارد بپردازند .

دانلود انیمیشن سریالی The Smurfs 1981

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Peyo

– تهیه کننده : Hanna-Barbera Productions

– مویسقی : Don Messick

– کمپانی تولید کننده : Hanna-Barbera Productions

– زبان : انگلیسی

– زیر نویس : ندارد

– کیفیت : 480p

– پیوند : IMDB

The Smurfs 1981

  • 6 replies
    1. sam says:

      باسلام . ممنون از شما . میتونید کارتون woody woodpeckerرو برای دانلود قرار بدید؟

      پاسخ دادن
    2. pooria z says:

      سلا من یه سوال داشتم!!!!من شب ها از وبسایت های دیگه ذانلود می کنم اما سرعتم پایین نمیاد ولی بعضی وبسایتا خیلی پایین میاد مشکل از کجاست؟

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, بزودی این مشکل برطرف میشه, باز هم ممنون از اطلاع رسانیتون

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *