دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Asterix And The Gauls با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Asterix And The Gauls با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک اکشن کمدی می باشد که در سال 1967 در کشور فرانسه ساخته شده است . داستان این فیلم کارتونی بر اساس یک مجموعه کمیک بوک با همین نام نوشته شده است . داستان در جایی آغاز می شود ، که گروهی از سربازان رومی به استریکس حمله می کنند اما با اینکه تعداد آنها خیلی بیشتر از استریکس بود شکست خرده از صحنه نبرد فرار می کنند . پس از انکه سربازان رومی به کمپ خود باز می گردند و تمامی ماجرا را برای فرمانده خود Phonus Balonus تعریف می کنند ، فرمانده آنها به آنها دستور می دهد تا پرده از راز این افراد قدرتمند بردارند . به همین منظور او گروهی از افراد داوطلب را انتخاب می کند تا بتوانند وارد کمپ آنها شوند و از راز آنها باخبر شوند . در طی قرعه کشی برای پیدا کردن فرد مورد نظر مردی به نام مینوس انتخاب می شود و برای انجام این ماموریت خطرناک فرستاده می شود . انیمیشن کارتونی Asterix And The Gauls با دوبله گلوری اولین انیمیشن ساخته شده در رابطه با این شخصیت می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Asterix And The Gauls با دوبله گلوری

Asterix.and.the.Gauls.480.www.download.ir

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – اکشن

– کارگردان : Ray Goossens

– تهیه کننده : Georges Dargaud

– نویسنده : René Goscinny

– شرکت سازنده : Dargaud Films

– محصول کشور : فرانسه

– تاریخ انتشار : 1967

– مدت زمان : 68 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – گلوری

– کیفیت نمایش : 480dvdrip

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *