دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Dining with Timon And Pumbaa با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Dining with Timon And Pumbaa با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک کمدی خوانوادگی می باشد که در سال 1998 توسط کمپانی Disney ساخته شده است . این انیمیشن کارتونی در رابطه با 2 تن از محبوب ترین شخصیت های این سری می باشد . Timon & Pumbaa که دو دوست صمیمی در کنار سیمبا در کارتون شیر و شاه حظور داشتند . کارتون شیر و شاه یکی از موفق ترین و محبوب ترین انیمیشن های کارتونی ساخته شده توسط کمپانی والت دیزنی می باشد که در سال 1994 ساخته شده است که موفقیت های قسمت اول آن موجب ساخت دنباله های مستقیم و غیر مستقیم زیادی شده است . در این فیلم انیمیشن تیمون و پومبا به تنهایی به ماجراجویی می پردازند و به غیر از شخصیت های تیمون و پومبا شما شخصیت دیگری از سری قدیمی این انیمیشن را نخواهید دید . حوادث این فیلم انیمیشن بعد از اتفاقات قسمت اول در جریان است و در کشورهای زیادی جریان دارد آنها به کشورهایی مانند کاناده ، لندن ، ایالات متحده و اسپانیا سفر می کنند . انیمیشن کارتونی Dining with Timon And Pumbaa با دوبله گلوری یک دنباله بسیار زیبا بر انیمیشن کارتونی The Lion King می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Dining with Timon And Pumbaa با دوبله گلوری

Dining.Out.with.Timon.and.Pumbaa.480.www.download.ir.mkv

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خوانوادگی

– کارگردان : Roger Allers

– تهیه کننده : Don Hahn

– شرکت سازنده : Walt Disney Pictures

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 1998

– مدت زمان : 62 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : ۴۸۰dvdrip

– فرمت فایل : avi

– زیرنویس فارسی : بزودی

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *