دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی El Cid The Legend با دوبله گلوری

دانلود انیمیشن کارتونی El Cid The Legend با دوبله گلوری یک فیلم انیمیشن در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2003 در کشور اسپانیا ساخته شده است . این فیلم انیمیشن براساس یک شخصیت واقعی به نام Rodrigo Díaz de Vivar ساخته شده است . زندگی رودریگو د کودکی یک زندگی شاد و مفرح بوده است . او در مدرسه با دوستان و هراهان خود به شادی و تفریح می پرداخت ، او با نزدیک ترین دوست خود که سانچو نام داشت اغلب به گردش و تفریح می پرداخت آنها دوست دیگری نیز داشتند که دختر کنت گورمز بود و دوست صمیمی رودریگو نیز بود . شادی رودریگو دیری نپایید زیرا پس از مرگ شاه فرناندو رودریگو وارد دنیایی جدید شد ، دنیایی پر از دسیسه ، خیانت و قتل ، حکومت جدید باعث شد که صمیمی ترین دوست رودریگو کشته شود ، و این اتفاق تاثیری عمیقی بر زندگی او گذاشت . انیمیشن کارتونی El Cid The Legend با دوبله گلوری یکی از بهترین انیمیشن های ساخته شده در کشور اسپانیا می باشد ، این انیمیشن همچنین برنده جوایز بسیاری از نمایشگاه های مختلف بوده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی El Cid The Legend با دوبله گلوری

Elcid.La.LeGend.480p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.03_11.13.40]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – درام – ماجراجویی

– کارگردان : Jose Pozo

– شرکت سازنده : Filmax Animation

– تهیه کننده : Julio Fernández

– نویسنده : José Pozo

– صدا پیشگان : Manel Fuentes – Sancho Gracia – Carlos Latre

– محصول کشور : اسپانیا

– تاریخ انتشار : 19 دسامبر 2003

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 480hdrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی El Cid The Legend با دوبله گلوری و لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *