دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه کارتونی Hanasaku Iroha Home Sweet Home

انیمه کارتونی Hanasaku Iroha Home Sweet Home ، یک انیمه کارتونی در سبک کمدی درام می باشد ، که در سال 2013 در کشور ژاپن تولید شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Masahiro Andô بوده است ، تهیه کنندگی این فیلم انیمیشن نیز بر عهده NIS America بوده است . داستان این انیمیشن کارتونی در رابطه با دختری شانزده ساله به نام Hanasaku Iroha می باشد که در شهر توکیو به همراه مادربزرگ پیر و مهربانش زندگی می کند . پس از اینکه هاناساکو به محل زندگی مادربزرگش منتقل می شود ، متوجه می شود که او مدیر یک هتل می باشد . پس از اینکه او شروع به کار در این هتل می کند متوجه می شود ،که برای کار در این شرایط آماده نبوده است و نمی تواند ارتباط مناسبی با سایر افراد حاظر در این هتل برقرار کند و تصمیم به تغییر دادن زندگی خود برای همیشه و شروع یک زندگی جدید و بهتر را می گیرد . انیمه کارتونی Hanasaku Iroha Home Sweet Home یک انیمه کارتونی بسیار زیبا در رابطه با زندگی یک دختر جوان و تنها می باشد .

تصاویری از انیمه کارتونی Hanasaku Iroha Home Sweet Home

دانلود انیمیشن کارتونی Hanasaku Iroha Home Sweet Home

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – خوانوادگی

– کارگردان : Masahiro Andô

– شرکت سازنده : NIS America

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 66 دقیقه

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

  • 2 replies
    1. keyvan says:

      سلام.این فیلم بر اساس سریال 26 قسمته این انیمه میباشد و بدون دیدن آن از این فیلم نمیتوان لذت برد لطفا سریال این انیمه را قراردهید با سپاس فراوان از سایت خوبتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *