دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه کارتونی Kikis Delivery Service

Kikis Delivery Service

یک انیمه فانتزی ژاپنی می باشد که بر اساس داستانی با همین نام که در سال 1985 نوشته شده ، و بوسیله  Hayao Miyazaki کارگردانی شده تولید شده است . انیمه کارتونی Kikis Delivery Service ، که یکی از فیلم های انیمیشن برتر تاریخ ، و برنده جوایز مختلف ازچندین نمایشگاه می باشد. روایتگر داستان Kiki دختر 13 ساله ای است ، که خانه را به منظور یاد گرفتن جادوگری به همراه jiji گربه سخن گویش ترک می کند . او بوسیله جاروی پروازش به شهر ساحلی کوریکو می رود . هنگامی که Kiki در شهر به دنبال مکانی برای زندگی کردن می گردد ، بدلیل قدرت پرواز کردنش مورد توجه پسر کوچک یونانی به نام Tombo قرار می گیرد ، و این شروع یک دوستی خوب مابین آن دو بود ، در ادامه Kiki  قبول می کند که در ازای جای خواب برای Osono که یک فروشنده مهربان محلی می باشد ، کار کند . هنگامی که در اولین روز کار برای تحویل اسباب بازی یک کودک بوسیله جاروی جادویی اش محل کار را ترک می کند ، در راه به طوفان بر می خورد و اسباب بازی را گم می کند ، در نتیجه jiji به عنوان اسباب بازی در خانه کودک می ماند تا kiki یک اسباب بازی دیگر برای کودک بیاورد ، پس از ساعت ها جست و جو سرانجام Kiki اسباب بازی را در خانه یک نقاش جوان میابد و Jiji را نجات می دهد . این انیمیشن به زیبایی چگونگی تبدیل یک کودک به بزرگسال را به شما نشان خواهد داد .

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجرایی – درام

– کارگردان : Hayao Miyazaki

– شرکت سازنده : Studio Ghibli

– تهیه کننده : Hayao Miyazaki

– نویسنده : Hayao Miyazaki

– صدا پیشگان : Minami Takayama – Rei Sakuma – Kappei Yamaguchi

– محصول کشور : ژاپن

– سال ساخت : 29 جولای 1989

– مدت زمان : 102 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی – ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p – 1080p

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : دارد

  • 4 replies
      • Nima Sayfee says:

        سلام
        دوست عزیز ویدیوی قرار گرفته در سایت حاوی هر 2 زبان (انگلیسی – فارسی) می باشد
        شما با استفاده از نرم افزار KMplayer ، ابتدا باید روی صفحه راست کلیک کرده و سپس از منوی Audio و بعد از اون از قسمت Stream Selection می توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *