دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Land Before Time 1988

The Land Before Time 1988 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 1988 توسط کمپانی Universal Pictures ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Don Bluth بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Gift of the Hoopoe و Titan A.E. را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . یک برونوتوساروس جوان به نام لیتل فوت متوجه می شود که در یک مکان دوردست یک دره بزرگ وجود دارد که در آن تمام دایناسور ها می توانند با صلح و آرامش بدون ترس از تحدید سایر درندگان در آرامش زندگی کنند . به همین دلیل او که همیشه در آرزوی یک زندگی آرام بوده است ، سفری را به مقصد این مکان آرام شروع می کند و در راه با دایناسور های دیگری آشنا می شود که هرکدام از یک نژاد خاص می باشند و او را در این سفر هیجان انگیز همراهی می کنند . انیمیشن کارتونی The Land Before Time 1988 یک انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The Land Before Time 1988

دانلود انیمیشن کارتونی The Land Before Time 1988
دانلود انیمیشن کارتونی The Land Before Time 1988

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Don Bluth

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 1988

– مدت زمان : 69 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : بزودی

  • 2 replies
    1. محمد says:

      سلام متشکرم از گذاشتن این انیمیشن خاطرات دوران کودکیم تازه شد. فقط اینکه من هرچقدر گشتم نتونستم زیرنویسشو پیدا کنم ، مثل اینکه نداره اصلا اگه یه موقع زیرنویسشو دریافت کردید مارو خبر کنید و لطفا میل کنید . مرسی

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز فعلا منتشر نشده است ، اما در صورت انتشار حتما براتون قرار خواهیم داد .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *