دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Leafie a Hen Into the Wild با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Leafie a Hen Into the Wild ، یک انیمیشن کارتونی در سبک درام ماجراجویی می باشد ، که در سال 2011 بوسیله کمپانی Lotte Entertainment ساخته شده است . داستان این فیلم انیمیشن بر اساس یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین نویسندگان کودکان در کره نوشته شده است . لیافه در یک مزرعه کوچک به همراه تعداد زیادی مرغ زندگی می کند . لیافه همیشه آرزوی داشتن کودکان خود را در سر می پروراند ، به همین دلیل زندگی در یک مزرعه که از تخم های او در آن استفاده می شد بسیار سخت بود ، به همین دلیل او تصمیم به فرار از مزرعه گرفت . پس از چند وقت نقشه کشیدن و آماده کردن وسایل برای فرار لیافه توانست از مزرعه خارج شود ، اما در هنگام خروج از مزرعه یک راسو او را تهدید می کند ، اما در کمال تعجب یک اردک او را از این وضعیت نجات می دهد و به او کمک می کند تا به آرزویش برسد . پس از فرار از مزرعه لیافه متوجه می شود ، که دنیای بیرون خطرناک تر از چیزی می باشد ، که او تصور آن را داشته است . انیمیشن کارتونی Leafie a Hen Into the Wild یک فیلم انیمیشن زیبا در رابطه با زندگی حیوانات می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Leafie a Hen Into the Wild با دوبله گلوری

دانلود انیمیشن کارتونی Leafie a Hen Into the Wild با دوبله گلوری

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Seong-yun Oh

– شرکت سازنده : Lotte Entertainment

– محصول کشور : کره جنوبی

– تاریخ انتشار : 2011

– مدت زمان : 93 دقیقه

– زبان پخش : سوئدی

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *