دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Max Steel origins 2013

Max Steel origins 2013 در سال 2013 توسط کمپانی FremantleMedia Enterprises ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Asaph Fipke بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Storm Hawks و Beast Wars: Transformers را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : پس از اینکه پسر جوانی به نام مکس ول به همراه مادرش به شهر جدیدی که کوپر کانیون نام دارد منتقل می شوند . او در این شهر با دوستان جدیدی آشنا می شود و بزودی متوجه می شود که دارای قدرتی به نام توربو انرژی می باشد که بوسیله آن می تواند کارهای خوب و بد زیادی انجام دهد . در ادامه متوجه می شود که گروهی شیطانی به رهبری مایلز درد قصد دارند که تمام افرادی که این قدرت را دارند جمع کند و با استفاده از قدرت این مردم تمام دنیا را تحت کنترل خود در آورد .

دانلود انیمیشن کارتونی Max Steel origins 2013

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Asaph Fipke

– شرکت سازنده : FremantleMedia Enterprises

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 61 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : بزودی

– پیوند : IMDB

  • 2 replies
      • Nima says:

        سلام
        باید توسط شرکت هایی مثل گلوری دوبله بشه تا ما بتونیم قرار بدیم ، شرکت گلوری هم این انیمیشن رو دوبله نکرده ، در نتیجه مشخص نیست که کی قرار می گیره .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *