دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Niko Journey to Magika با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Niko Journey to Magika با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2014 بوسیله کمپانی Red Giant ساخته شده است ، این کمپانی یکی از کمپانی های خلاق در تهیه و تولید کمیک بوک می باشد که این بار به سراغ انیمیشن آمده است . هنگامی که نیکو که پسری شاد و ماجراجو می باشد برای ملاقات مادربزرگش که او را خیلی دوست دارد به کشور زیبای فیلیپین می رود ، از قبل می داند که قرار است با فرهنگ جدیدی روبرو شود و خود را برای این اتفاق آماده کرده است ، اما چیزی که او انتظارش را ندارد در فیلیپین منتظر اوست ، دنیایی جادویی و کاملا جدید ، او در آنجا با کمک یک دختر خون آشام قدرتمند و مهربان باید با ترس های درونیش روبرو شود و سرنوشت خود را در آغوش گیرد ، زیرا او تنها کسی است که می تواند خوانواده خود را از دست موجودات شیطان صفت نجات دهد انیمیشن کارتونی Niko Journey to Magika با دوبله گلوری یکی از انیمیشن های زیبای سال 2014 می باشد که برنده جوایز مختلفی نیز شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Niko Journey to Magika با دوبله گلوری

Niko.The.Journey.to.Magika.720p.www.download.ie.mkv_thumbs_[2015.01.03_12.51.37]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – درام – ماجراجویی

– کارگردان : Robert Quilao

– شرکت سازنده : Kantana Animation

– تهیه کننده : David Campiti

– نویسنده : Artemio Abad

– صدا پیشگان : David Campitik

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2014

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Niko Journey to Magika با دوبله گلوری و لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *