دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Old Man and the Sea 1999

The Old Man and the Sea 1999 در سال 1999 توسط کمپانی Dentsu Tec ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Aleksandr Petrov بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشنی چون The Old Man and the Sea و The Marathon را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم انیمیشن در رابطه با یک پیرمرد می باشد که برای یک سفر ماهیگیری به دریا می رود و در جریان این ماهیگیری بزرگترین ماهی زندگی خود را سید می کند و متوجه می شود که این ماهی می تواند زندگی او را برای همیشه تغییر دهد ، اما سنگینی این ماهی باعث می شود که سرعت ماهیگیر برای بازگشت به خانه مقدار چشم گیری کاهش یابد و خون ماهی نیز باعث می شود که سایر شکارچریان دریایی به طرف ماهیگیر پیر جذب شوند .

دانلود انیمیشن کارتونی The Old Man and the Sea 1999

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Dentsu Tec

– کارگردان : Aleksandr Petrov

– تاریخ انتشار : 1999

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *