دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Rugrats Go Wild با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Rugrats Go Wild با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک ماجراجویی کمدی می باشد ، که در سال 2003 بوسیله کمپانی Nickeloden تولید شده است . روگارت ها تصمیم به رفتن به یک سفر دریایی را می گیرند و تصمیم به کرایه کردن یک قایق گران قیمت برای خود می کنند ، اما استو پدر تامی که می هواهد همه را تحت تاثیر قرار دهد ، به جای یک قایق گران قیمت یک قایق قدیمی کرایه می کند . در میانه راه دریا طوفانی می شود و قایق آنها به یک سمت کج می شود ، به همین دلیل آنها مجبور می شوند که سوار قایق نجات شوند و شروع به مقصر جلوه دادن استو می کنند . آنها که هیچ امیدی به نجات یافتن نداشتند شب را در قایق می گذرانند و در کمال تعجب فردای آن روز یک جزیره خالی از سکنه پیدا می کنند . در ادامه آنها شروع به گردش در جزیره و پیدا کردن چیزهای جدیدی می کنند ، پدر استو نیز همه را تحت تاثیر قرار می دهد . انیمیشن کارتونی Rugrats Go Wild با دوبله گلوری یکی از زیباترین انیمیشن های ساخته شده بر اساس این سری می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Rugrats Go Wild با دوبله گلوری

Rugrats.Go.Wild.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.05_12.41.30]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Norton Virgien

– شرکت سازنده : Paramount Pictures

– تهیه کننده : Arlene Klasky

– نویسنده : Kate Boutiler

– صدا پیشگان : Jodi Carlisle – Lacey Chabert – Tim Curry

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 13 ژوئن 2003

– مدت زمان : 80 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 720Hdrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *