دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Shark Tale با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Shark Tale با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک ماجراجویی کمدی می باشد ، که در سال 2004 بوسیله کمپانی DreamWorks Pictures ساخته شده است . در شهر ریف یک ماهی تنها و کوچک به نام اسکار زندگی می کرد ، که همیشه آرزوی پولدار شدن در سر داشت . او در یک شرکت وال شویی کار می کرد ، کاری که از پدرش به ارث برده بود. یک روز پس از اینکه به سر کار رسید ، توسط مدیرش احضار شد ، مدیرش که اسکایس نام داشت در دفتر مجلل خود برای اسکار توضیح داد که او 5000 دلار بدهکار است و باید بدهی خود را تا فردای آن روز پرداخت کند . پس از آنکه اسکار از سر کار خارج شد ، پیش بهترین دوستش انجی رفت و برای او توضیح داد که چه اتفاقی افتاده است ، انجی نیز به او گفت که می تواند مرواریدی که از مادربزرگش یادگار مانده است را به اسکار قرض دهد تا اسکار بتواند از این طریق پولی قرض کند و بدهی خود را پرداخت کند . در ادامه اسکار و انجی در دردسرهای زیادی می افتند و متوجه می شوند که هیچ چیز ارزش دوستی و صداقت را ندارد . انیمیشن کارتونی Shark Tale با دوبله گلوری نامزد دریافت 1 جایزه اسکار بوده است و یکی از محبوب ترین انیمیشن های سال 2004 می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Shark Tale با دوبله گلوری

Shark.Tale.720p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.03_13.36.14]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Bibo Bergeron

– شرکت سازنده : DreamWorks Pictures

– تهیه کننده : Bill Damaschke

– نویسنده : Michael J. Wilson

– صدا پیشگان : Will Smith – Robert De Niro – Renée Zellweger – Angelina Jolie

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2004

– مدت زمان : 91 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Shark Tale با دوبله گلوری و لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *